Lieve Cindy, Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon....en wat vreselijk dat je hem weer moet laten gaan, gecondoleerd... Je woorden raken me zo intens diep ...meisje toch.. Wederom, weet ik niet wat ik nu moet zeggen.. Ik denk aan jullie!
Lieve mama Cindy, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Dani! Wat vreselijk verdrietig dat hij niet bij jullie kon blijven, en jullie afscheid moesten nemen van een zeer gewenst en welkom kindje... Zoals zovelen heb ik deze dagen vaak aan je gedacht, hoe verdrietig ook vanochtend je berichtje met tranen zitten lezen... Wat heb je nog gevochten tijdens de bevalling om je lieve manneke nog zolang bij je te houden, ondanks dat het niet soepel verliep allemaal, zal je ooit terug kunnen kijken en wetende in je hart dat je alles voor je kind gedaan hebt! Je bent een supermama! En daar waar Dani nu is, zijn er meerdere Engeltjes die hem vergezellen, ik weet het zeker want mijn dochtertje* is daar ook.. Ik wens je heel veel sterkte toe voor de aankomende moeilijke tijd, en hier op het forum is er altijd een plekje en een luisterd oor voor je verdriet en gemis meid! Vergeet dat niet! Liefs Evelien mama van Lieke* 28 april 2011
Lieve Cindy. Gefeliciteerd, je bent mama geworden van jullie zoon Dani. Helaas moet ik je toch ook condoleren, omdat jullie prachtige zoon niet mocht blijven. Jullie zijn trotse papa en mama geworden, ook al moeten jullie nu alweer afscheid van hem nemen. Wat ben jij ontzettend sterk meid, heel erg bedankt dat je dit verhaal met ons hebt gedeeld, helaas mocht het geen mooier verhaal worden. Sterkte lieverd. Dikke kus.
Lieve Cindy, Wat heb ik je verhaal met tranen zitten lezen. Wat heb je het allemaal dapper doorstaan. Er spreekt zoveel kracht uit je verhaal. Je bent moeder geworden van jullie kleine kereltje Dani (prachtige naam overigens), maar wat verschrikkelijk dat jullie hem tegelijkertijd weer hebben moeten laten gaan. Ik wens je heel veel sterkte toe om dit grote verdriet te dragen en ik hoop dat er over een tijdje weer een mooi lichtpuntje in jullie wereltje komt en dat Dani* dan over jullie waakt.
Hoi meiden goede morgen! Beetje bewolkt vandaag buiten, merk dat me humeur daar meteen mee speelt. Bedankt voor alle reacties weer, ik moet ook zeggen dat ik zo trots ben. Heb gister de foto's ontvangen van ons klein ventje, en wat een warm gevoel ging er door me hart heen. (fotostudio joy) Soms vind ik mezelf raar dat ik niet in tranen uitbarst, maar ook gewoon ( apart woord gewoon, voor ons is niks gewoon meer) zoals elke moeder zo trots als een pauw naar haar eigen kind kan kijken. Wat fijn dat we zo'n mooie herinneringen hebben van onze knul. Ook konden we Dani gister ophalen van het crematorium, blij toe nu is hij lekker weer bij ons waar hij thuis hoort. En ohh wat heb ik toch een hoop kaarten ontvangen van mensen, heel me dressoir staat er vol mee! Ook Dani staat erbij met een kaarsje ernaast, had me moederke voor me laten maken 100 kaarsjes met de tekst: Kusje van Dani erop. Die brand de hele dag, ik merk dat het lichtje me een fijn gevoel geeft. Net alsof hij zo bij ons is...het voelt niet goed als het kaarsje dooft. Ik wil graag binnen kort na een medium, ik ben wel een beetje spirituweel aangelegt. Hoop dat zij me kan vertellen hoe het met hem gaat en of hij me nog iets wil zeggen. Maar ook of ze kindjes bij ons ziet, ik merk dat me kinderwens nu groter is dan ooit tevoren. Ik wil weer een Dani die is vast kan houden, kan knuffelen en kan zeggen dat ik toch zo veel van hem hou. Geen vervanging van Dani want hij kan nooit vervangen worden, maar wel... ja hoe zeg ik dat nou... echt moeder kan zijn. Ik vind mezelf soms raar dat ik liever gister alweer zwanger was dan morgen, maar het is een soort van oer gevoel in me lijf. Kunnen jullie jezelf daar in vinden? Hoe gaat het verder met jullie? en jullie zwangerschap? Dikke kus cindy
Meid meid, vanmorgen je vorige post gelezen en ik ben er ook huilend weggelopen van de pc omdat ik het te verdrietig vond........ en nu lees ik deze post van je en kan ik alleen maar zeggen dat ik veel bewondering voor je heb. JE DOE HET ONTZETTEND GOED!!!!! Dikke kus
Lieve Cindy, Gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een prachtige naam. Een mooie naam voor een mooi kindje, jullie kindje, die jullie papa en mama heeft gemaakt. En daar mag je trots op zijn meid. Helaas mocht hij niet langer bij jullie blijven. En dat doet pijn. Maar je hebt alles gedaan voor jullie mannetje wat je kon doen. En daar mag je trots op zijn. Verdriet zal met de tijd los komen. Het komt in de mate waarin jij er mee om kan gaan. Maar wat fijn dat je eerst alleen maar trots kon zijn. Het sterke gevoel van weer opnieuw zwanger worden herken ik wel. Je bent moeder geworden maar hebt geen kindje om voor te zorgen, wat je zo graag wilt. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken, daarna komt dat wel weer. Sterkte!!! Dikke knuffel!!!
Lieve lieve Cindy, Heb het topic de afgelopen dagen in de gaten gehouden en ik wil je van harte feliciteren met de geboorte van je zoon! Natuurlijk ben je trots! Wat afschuwelijk en oneerlijk is het dat je jullie mooie ventje niet gekend hebt en dat hij jullie niet gekend heeft! Want ik weet zeker dat hij maar wat graag bij jullie had willen zijn. Goed dat je een keer naar een medium oid wil als dat antwoord geeft op je vragen! Maar ik weet zeker dat jullie manneke over jullie waakt! En ik begrijp je gevoel heel goed. Je leeft er naartoe om moeder te worden en om voor iemand te zorgen. Moeder ben je geworden, maar helaas is er niemand om voor te zorgen. En dat voelt zo kaal en zo leeg. Dus het lijkt mij niet meer dan normaal. En niemand kan voor jullie bepalen of het te vroeg is om weer zwanger te raken. Dat is helemaal jullie eigen gevoel! En als je denkt dat je er straks weer klaar voor bent, dan is dat aan jullie om te beslissen! Ik wil je voor nu heel veel sterkte wensen en ik vind je een ontzettend dappere meid! En wat beschrijf jij het gevoel mooi...de tranen biggelen me hier echt over de wangen! Ik voel je verdriet en je trots!!! Liefs Loesie
Cindy, wat een topper ben je.. Voel de trotsheid van je in je verhaal.. En terecht! Hopelijk kan je het allemaal een plekje geven, je zit vast in een wervelwind van gedachten.. Respect nogmaals, vindt dat je het ongelooflijk stoer doet. Dani zal trots zijn op zijn ouders! xxx
iedere keer als ik weer een nieuwe update van je lees dan denk ik bij mezelf: gho wat een enorme sterke vrouw!!! Ik heb echt enorm veel respect voor je en wens je bij deze nog eens heeeeel veel sterkte doe met het verlies en ik ben in gedachte bij je!!! x
Gefeliciteerd met jullie zoon, je bent mama! Maar wat ontzettend verdrietig dat hij niet bij jullie kon blijven... En je gevoelens zijn herkenbaar hoor. Sowieso is alles wat je voelt normaal, want geen mens is hetzelfde en iedereen reageert er anders op. Ik had ook meteen een hevige zwangerschapswens maar helaas moesten we verplicht een half jaar wachten. Vreselijk Gelukkig waren we eigenwijs en was ik na 4 maanden in verwachting van onze zoon. Heerlijk kind. Hij heeft zijn zus niet vervangen, dat kan niet. Maar hij bracht weer licht in ons leven toen dat een hele donkere nacht was. Dat gun ik jullie ook.
Lieve Cindy, allereerst gefeliciteerd en tegelijk ook gecondoleerd met jullie prachtig kereltje Dani. Ik heb de hele tijd meegelezen, maar geen bericht geplaatst omdat ik er geen woorden voor had. Ik ben ontzettend blij dat jij o.a. zo veel steun hebt ervaren aan dit forum en al die lieve mensen die met jou hebben meegeleefd. En vooral die andere vlinder-mama´s die om jou te helpen hun verdrietige verhaal ook hier hebben verteld. Ik wens je en al jouw naasten heel veel sterkte en ik weet zeker dat Dani heel erg trots op jullie is omdat jullie deze moeilijke weg met zo veel liefde voor hem zijn gegaan. Hij zal altijd in jullie hart blijven en op zijn manier zijn leven met jullie delen! Heel veel liefs
Gefeliciteerd met de geboorte van Dani. Heel verdrietig dat hij niet mocht blijven. Wat een kracht lees ik toch uit je verhaal, ik heb super veel respect voor je. Heel veel sterkte gewenst. liefs, Twinty
he lieve mama's en vlindermama's Vandaag is het alweer een week geleden dat ik jullie nog vanuit me ziekenhuisbedje poste. Wat gaat de tijd snel, ook al heeft de afgelopen week als een eeuwigheid geduurt. Gister lag ik in bed en zei tegen me vriend: vorige week lag ik hier nog zwanger En vandaag dacht ik vorige week zat je nog in me buik en moest is al die elendige pillen ondergaan. En weet je, misschien raar ondanks alle pijnen die ik gehad heb: ik zou het zo graag nog een keertje overdoen. Ik wil hem zo graag weer zien, weer vasthouden en hem huidje voelen Ik begin hem zo te missen, en hij rook zo appart en geur die blijkbaar alleen ik maar ken of heb geroken? De dag dat we dani op mochten halen zat ik s'avonds op de bank en sloot me ogen om hem even weer te zien, en weet je ik rook hem hij was bij me. Ik heb me vriend geroken maar die rook niks, misschien denkt hij dat ik er wel vanaf was? Hij zei zal wel in je pyama zitten de geur. Maar ik wist zeker van niet, hij was even bij me! Ik heb hem daarna nog een paar keer gevraagt om bij me te komen, maar ik heb hem sins dien niet meer geroken. Misschien dat dat hem manier was om te laten weten dat hij er voor me is, maar wel moest gaan naar een plek waar het mooier is dan hier. Ik heb alle foto's van onze kleine schat ontvangen en ik bekijk ze elke dag, ik zal proberen er een paar in mij fotoalbum te zetten. Jullie zeggen steeds dat ik zo sterk overkom, en dat gevoel heb ik ook. Ik moet soms ineens heel intens huilen, maar ben het meerendeel zo sterk. Voel ik me alleen maar trots, wel ben ik bang dat mij verdriet niet zo ontzettend groot is, ik vind het raar en ben bang dat mij terugval nog moet komen? Het gaat met ups en downs, maar me sterke momenten lijken soms te overheersen. Herkennen jullie dit? of is dit echt raar Heb dinsdag een afspraak met een medium, benieuwd wat zei me zeggen kan. Even nog een laatste vraag, hoeveel maanden heeft het bij jullie geduurt na het verlies van jullie kindje voor je weer in verwachting was? Ik hoorde altijd dat je na een bevalling extra vruchtbaar was maar dit blijkt een fabeltje te zijn. Lieve meiden een hele dikke knuf van mij en tot snel weer....
Wauw!!! Wat een prachtig mooie foto van jullie drietjes!!!!! Wat een mooie zoon hebben jullie mogen krijgen................... .....pfff....even slikken...... Alweer een week geleden dat je naar het ziekenhuis ging, wat vliegt de tijd toch. Wat fijn dat jullie zoveel mooie aandenken hebben laten maken van Dani*. Heel veel sterkte meis!
Ik was een week weg en lees je verhaal nu pas. Heb er veel aan gedacht. Lieve meis, wat heb je het voor je kiezen gehad met de bevalling. Maar wat mooi om te lezen dat je vooral ook zo trots bent op je prachtige zoon. Wat draagt hij mooie namen! Wat een onvoorstelbaar verdriet moet het zijn om weer afscheid te moeten nemen Heelveel sterkte met alles waar je nog doorheen zult gaan.
He meis, heel erg bedankt voor je bericht. Ben er zelf ook stiekem wel trots op. Ook al zie ik verdriet in mij ogen, en ben ik nog een beetje de weg kwijt van alle medicijnen. Heb toch een mooi aandenken van onze kleine Dani
Hoi Cindy, Ik heb je hele verhaal gelezen en wil je feliciteren met de geboorte van jullie kindje. Vreselijk verdrietig dat hij niet bij jullie mocht blijven. Jullie gezinsfoto is prachtig!
Poeh, dat doet wel wat met je zo'n foto.........ik bleef er maar naar kijken, heel bijzonder............... wat een prachtgezin en je mag echt super trots zijn op alles wat je toch maar voorelkaar hebt gekregen de afgelopen tijd! En tegelijkertijd ook zo ontzettend verdrietig.........ik gun jullie het beste..........
Lieve Cindy, Wat een heftig verhaal en wat ben je sterk en moedig!! Prachtige foto van jullie 3-en. Zo mooi plaatje en tegelijkertijd zo verdrietig dat jullie je kleine mannetje gelijk moeten missen. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd.