Vervolg afspraak gyn, wat zullen de stappen zijn?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lorri, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorri

Lorri Lid

8 mei 2016
    63
    27
    18
    Hi allemaal,

Hier een tot nu toe stille meelezer, aangezien ik het moeilijk vind om er te veel aan te denken... Ook kon ik toen eerder zocht niet echt info vinden.. As vrijdag weer een afspraak bij de gyn, want gisteren weer ongesteld geworden.. :(:( maar geen idee wat er gaat gebeuren.. Jullie? Of zijn er mensen die zich in mijn verhaal herkennen?

Mijn verhaal:
    Januari 2014 gestart om zwanger te proberen te worden, in juli 2014 helaas een miskraam gehad bij 8 weken. Eind 2015 eerste afspraken bij de gyn gehad, o.a. Echo, progesteron meeting, hsg, sperma onderzoek (samenleef gelooft gyn niet in) gehad, maar kwam niets bijzonders uit. Advies: 6 maanden zelf proberen.
    Ondertussen operatie gehad, dus 6 maanden zijn er wat meer geworden. Maar helaas geen zwangerschap. Wat denken jullie dat de stappen gaan zijn?

2. Jenny13

Jenny13 Actief lid

13 apr 2016
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet helemaal dezelfde situatie, maar bij ons was het na 2,5 jaar (incl zelf proberen en alle uitslagen van alle onderzoeken) dat we mochten gaan starten met IUI.

Ik kan niet helemaal uit je verhaal halen of er iets is gevonden, maar dan zou dat de eerste stap zijn. Hier beginnen we direct met IUI met hormonen (ik begreep dat dat aan het zkh is, waar je loopt)

Knuffel voor jou! Hopelijk ben je na het gesprek een stap dichterbij!

3. Lorri

Lorri Lid

8 mei 2016
    63
    27
    18
    Hi Jennie! Thanks voor je reactie, het is inderdaad iui + menopur geworden, kon meteen beginnen.

Hoe is het bij jou? Heb je last van de hormonen? Is het de eerste keer dat je jezelf moet spuiten?

4. Jenny13

Jenny13 Actief lid

13 apr 2016
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat je gelijk kon beginnen! :)

Bij mij is het goed. Sinds afgelopen woensdag begonnen met spuiten (Gonal F, 50IE) Het gaat prima, nog niet echt bijwerkingen. Ik voel overigens wel dat mijn lijf sneller gaat, dan normaal. Ik voelde altijd mijn eisprong al, maar nu lijkt het sinds dit weekend al alsof het TE snel gaat. Verder geen humeur bijwerkingen volgens mijn man.. tenminste nog niet :)

Deel Deze Pagina