niet echt specifiek een boek maar ik houd wel van de schrijver Matt Dickinson. Lees jij tijdschriften?
Ja, vind ik met twee kleintjes vaak lekkerder lezen dan een boek... Hen je momenteel een bosje bloemen in huis en zo ja: wat voor bloemen?
de was gedaan en opgevouwen niet heel actief maar moet toch gebeuren waarom komt spreekwoordelijk "al het goede van boven"
Ik denk omdat zowel de regen als de zonneschijn belangrijk (en dus goed) zijn voor de landbouw. Veel spreekwoorden hebben iets met boeren te maken... Bespeel jij een muziekinstrument?
De wereld is rond zodat we er niet vanaf kunnen vallen 8) Ja, ik houd van dieren Wat is je lievelingskledingstuk?
kammen op mijn hoofd en de rest scheren haha Heb je wel eens iets ergs gedaan, waar je nu nog spijt van hebt?
iets ergs nee, wel stomme dingen waar ik nu nog spijt van heb. rollen de tranen bij jou ook wel eens over je wangen als je een nonsens soap kijkt?
Ik kijk eerlijk gezegd nooit naar soaps, maar heb vandaag wel bijna in mijn broek gepiest van het lachen tijdens 'Ik hou van Holland'... Welk kledingstuk strijk vind je het meest vervelend om te strijken?
Laten doen (we hebben 24 ramen in huis en de glazenwasser doet het voor 22,20...) Thee met of zonder smaakje?
Mengsel van strak waar mijn man van houdt en gezellig waar ik van houd Wat is het eerste dat je vandaag hebt gedaan?