Niks...maar moet wat kiezen zeker...Nou dan kies ik voor stofzuigen. Heb je wel eens een grote prijs gewonnen?
Toen ik indruk wilde maken op mijn vriendje en keihard onderuit ging en met een rood hoofd sorry tegen hem zei ... We hebben keihard gelachen en iedere keer als we weer op die plek zijn komen we weer niet bij Wat vind jij nou van het hele koninginnedag gebeuren ?
ik vind het wel wat hebben eigenlijk. als er geen vervelende dronken types rondlopen vind ik het hier nog een samenzijn gevoel hebben. was het bij jullie vandaag lekker weer?
Het was beter dan verwacht! vanmorgen grijs, maar het klaarde rond 12 uur op en het zonnetje kwam er zelfs bij! Hoe ziet je droomvakantie eruit?
ik krijg vanavond visitte en die blijft logeren dus dat word vast gezellig.... verder hebben we hier nog de nacht van groningen dus wie weet nog even de stad in. Hoe voel je je vandaag?
Heel erg gelukkig, de bruiloft is iets minder abstract geworden! We hebben een datum geprikt en zijn bij onze feestlocatie geweest Het is nog wel ver weg, maar het voelt wel alsof het heel dichtbij komt Wat is je grootste zonde?
vreemd gaan.... (maar dat was wel in me pubbertijd niet dat dat een excuus is ) wat voor werk doe je? (als je werkt) of wat doe je anders? (als je niet werkt)
Sucses met solliciteren!! mijn grooste angst is...... een dierbare verliezen op een manier hoe het niet zou moeten... wat is je grootste droom? (realisties of niet maakt niet uit!)
dat Emma haar armpje geheel zou kunnen gebruiken (dat is onrealistisch helaas) maar dan zoveel mogelijk kan gebruiken. wat bind je van het programma echt waar?