Wij gaan een weekje naar een camping in het Noorden van Frankrijk, waar helemaal niets is, behalve een grasveld en een klein meertje. Waar je een kampvuur naast je tent mag stoken en tot laat in de avond bij het vuur kunt blijven zitten. Het is er niet erg luxe, maar ik kom er altijd helemaal tot rust! Welke film heb je voor het laatst gezien?
2012 Maar ik omdat het erg ongeloofwaardig werd, ben ik afgehaakt. Wat een stomme film! Hoelang woon je op je huidige adres?
Mijn eerste moederdag vieren en natuurlijk naar m'n eigen mama en schoonmama. Wat denk je dat je morgen krijgt met moederdag?
M'n eerste moederdag vieren, naar schoonmama en naar m'n eigen moeder. Drukke dag dus. Op welke politieke partij heb je de laatste keer gestemd?
Moet maandag, dinsdag en woensdag werken waarbij ik heeel veel afspraken heb. Donderdag en vrijdag lekker vrij! Wat heb je voor moederdag gekregen?
huu heb vanavond lekker makkelijk gegeten haha nasi en babi pangjang warm gemaakt, en wat loepiaatjes gebakken.hihi heb je het druk deze week?