Ja, behoorlijk, ik moet naar mijn stage en er komt een hele drukke periode aan.. komende woensdag ben ik jarig en dat vier ik donderdag, vrijdag wordt in ingewerkt bij mijn vakantiewerk en zaterdag heb ik mijn verjaardagsfeestje Zondag heb ik wel lekker vrij Wat vind je de lelijkste auto ooit gemaakt?
Zoals elk jaar heb ik haar weer verwend met een bosje bloemen en haar lievelings chocolade! Wat zijn je hobby's?
stokbrood uit de oven met ham kaas en gebakken uien en champigons...ff makkelijk eten vandaag! wat vind je de meest verschrikkelijke serie op televisie!?
rtl 7 ..de pfaffs haha.. blijft leuk! ben je wel is heel erg in paniek geweest,en wat was er toen gebeurd?
Alvast gefeliciteerd Nana86 vorig jaar dec in Melbourne,toen ik er achter kwam dat we waren geskimmed,toen raakte ik wel even in paniek. Wanneer was je voor het laatst heel erg verliefd?
@Chillin: Dankjewel Eigenlijk ben ik vandaag zelfs jarig, maar ik vier het morgen Ik was vandaag voor het laatst heel erg verliefd, mijn vriendje had allemaal cadeautjes voor me gekocht, een ontbijtje op bed voor me gemaakt en toen ik beneden kwam, waren er allemaal slingers opgehangen en ik had het niet verwacht! dan krijg ik spontaan na 3,5 jaar weer kriebels in mijn buik Hoe ging de vreemdste droom die je ooit hebt gehad?
ik moest naar school toe maar kreeg mijn kleren niet aan. omdat ik dus naakt buiten liep ging ik op mijn vingers blazen en werd ik een ballon haha wat hebben kinderen een fantasie he. wat is je slechtste sekservaring ooit?
Hij kreeg 'm niet omhoog, omdat ie gesnoven had.. wat een afknapper! Als je naar bed zou moeten gaan met acteur/actrice van hetzelfde geslacht, welke acteur/actrice zou dat zijn?