Ik heb heerlijk geslapen als een roosje...weet je ik had vanaf minuut 1 al een slecht voorgevoel...hmm Rouwen jullie voor het NL team?
Nu op dit moment het nieuwe liedje van rihanna -te amo paarkeer geluisterd onder het huishouden heerlijke beat heb je een stopwoordje en wat voor 1
dat is nr 17, omdat het de datum is dat ik de eerste date had met met mijn schatje! Nu inmiddels alweer 3 jaar samen en gelukkig! hoe ziet jouw dag er uit bij een dagje Scheveningen?
Lekker over de blvd slenteren,af en toe ergens gaan zitten,wat eten/drinken,winkelen,naar Sea Life en over het strand wandelen. Ga je na de vakantie iets nieuws doen? Bv opleiding,werk,verhuizen of wat anders?
niets nieuws, ik ga verder met mijn opleiding.. Wel een bijbaantje gekregen die ik na de vakantie blijf doen Ben je bijgelovig? zo ja, Waar uit zich dat in?
Met chocolade.. Ik heb altijd zin in iets lekkers als ik een dipje heb, verder kruip ik lekker op de bank (in de winter met een dekentje) of ga ik lekker in bad dan voel ik me de volgende dag meestal beter Hoe laat ga jij gemiddeld naar bed?