Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wat momenteel HOT is. Maar zilveren Birckenstock slippers mag altijd. Wat is de lelijkste meisjesnaam die je ooit gehoord hebt?
Vandaag werken en sporten Morgen Echo dan naar Burgerhout vrijdag gaan we babyshoppen in Tilburg en Eindhoven en hebben hotelovernachting in Eindhoven gaan wel lekker uit eten en ff wat drinken Zaterdag gaan we op tijd weer richting vrienden lekker heel de dag op visite Zondag verjaardag van me neefje (ojah moet ook nog ergens een kado voor hem kopen Wat vind je het leukste atractiepark?
Disneyland Parijs Ik vind het heerlijk om daar rond te lopen je onder te dompelen in de fantasiewereld van disney! wat is je favoriete tv-zender?
Een dagje uitwaaien aan het strand, shoppen, voor het eerst naar het zwembad met onze kleine man en wellicht nog veel meer maar heb nog geen idee. Naar welk land zou je nog wel eens op vakantie willen?
Hij noemde mij altijd poppedijn,ik had geen koosnaam voor hem(liggen nu in scheiding) Wat is je leukste herinnering?