zit zo te denken maar weet t even niet,kan best wel,maar ben t even kwijt haha ben je wel is naar de kapper geweest,en gezegd, maak er maar een vlot en leuk model van,maar achteraf helemaal NIET BLIJ MEE WAS?
geen idee, heb wel me eigen stijl, koop wat ik leuk vind en ga jet met de mode mee in ieder geval. Wat heb jij vorige week woensdag gegeten?
ik ben al blij als ik kan onthouden wat ik déze woensdag heb gegeten knolselderijstamppot met rookworst wat is de beste remedie tegen blaasontsteking?
een of andere tandpasta: huppeldepup isoactive: "het zit in een........ can, in plaats van een........ tube." chicky, praat effe normaal! wat is je favoriete fruit?
zo als elk jaar, zwart jurkje, rode panty, zwarte laarzen, grote zwarte cape met capuchon, rode horentjes op mn voorhoofd geplakt, en donkere makeup. duiveltje dus. wat zou jij in jou leven graag willen veranderen?
nu niet veel meer haha...zo meteen tv kijken als me vriend z'n voetbal afgelopen is bhaa haha....ben vandaag wel lekker naar de kapper geweest,HEERLIJK! Ga je in de zomer dagjes weg,zoja,waar naartoe?