Daar hebben wij nog niet over nagedacht! wel gaan we een weekje weg. Heb jij ook zo'n hekel aan je wekker!?
ik heb een wake up light,is beter dan een wekker maar vroeg opstaan blijft vervelend. doe jij graag het huishouden?
ja hoor ik heb nu ondertussen 6 katjes 4 kittens en 2 volwassen maar het moet schoon blijven ik hou van een opgeruimd huisje soppen jullie elke dag??
ik volg het niet ik vind t maar gezeur landelijkse verkieziningen doe ik wel wat vind jij van tiener zwangerschappen?
Jammer dat voorbehoedsmiddelen niet altijd (goed) gebruikt worden, maar een "ongelukje" kan gebeuren. Knap wanneer de tiener de studie afrondt en verantwoordelijkheid neemt ten opzichte van het kind/de zwangerschap. Respect voor ouders van tieners die de tiener blijven steunen. Hoe denk jij over seksuele voorlichting aan basisschoolkinderen (groep 8 )?
poeh das een moeilijke vraag ik denk dat het dan nog te vroeg is ik zelf had toen nog niet eens gezoent maar praten over voorbehoedsmiddelen zou wel goed zijn betr te vroeg dan te laat denk ik dan maar... wat vind jij van de zeemanboxer/hipster hype
das een moeilijke draai me boy van yes r veel op het moment wat vind jij van het sonfestival liedje ik ben verliefd?