Er staat op de verpakking van nutrilon dat je een kindje van 6+ kg 200cc geven kan Maar hoe zit het met verhogen dan? Stomme pak dat er niet meer info op staat haha
Nou mijn zoontje drinkt sinds een aantal weken 210 water met 7 schepjes nutrilon. Weet niet of je dit bedoeld??? Maar bij jou is dit nog erg vroeg om te beginnen met 210/7 hoor anders willen ze straks alleen maar meer en nog grotere flessen geven is niet verstandig! Want eigenlik is 180/6 al de max om te geven vandaar dat het op het pak niet hoger gaat!
Ik denk dat je daarna doorgaans begint met bijvoeden en ze dus niet meer melk nodig hebben. Of minder flessen en dan 210? Geen idee. Noor drinkt 4 flessen van 180+6, dus we kunnen nog een keer verhogen. (We komen van 5* 180+6) Maar ja, Joey is nog klein (jong) natuurlijk.
Ja i know Hij heeft nu 180 water en 5 schepjes Samen 200cc Maar ik vroeg me het af namelijk want die pak gaat niet hoger Joey moet nog een kg denk ik erbij hebben voor we kunnen verhogen maar toch 8) Het spookt wel door mijn kop haha Ik heb een babykookboek waar recepten in staan voor fruit met melk enz Dat kan toch met 4 mnd? Hapjes maken enz Dat lijkt me zo leuk!
Er staat niet meer op het pak omdat ze niet meer dan 1 liter aan klaargemaakte flesvoeding per dag mogen hebben. Dit omdat de niertjes het anders niet goed kunnen verwerken. Je moet niet naar het pak kijken, maar naar je kindje. Mijn zoontje woog 5 kilo bij de geboorte en heeft echt niet vanaf het begin alleen maar flessen van 180+6 gehad hoor. Bijvoeding vond ik ook heel leuk bij de eerste, maar het is toch het beste ivm allergiën om tot 6 maanden te wachten.
Ja ik bedoel 180/6 Hoe zit dat met bijvoeding? Wat houd dat in? Niet dat joey dat gelijk krijgt maar wil toch de info wel
Bijvoeding daar begin je mee vanaf 4 of 6 mnd, hier zijn de meningen nogal over verdeeld... ik ben zelf begonnen met 4 mnd, het gaat dan om een groentehapje en/of fruithapje, maar je krijgt van het cb info mee hoe en wat hoor!