haha ja klopt, schelen qua d-day ook maar een dag, maar we houden inderdaad mooi hetzelfde patroon aan qua echo's! Hoe laat mag jij dit keer? Ik heb een afspraak voor 12.30uur staan.
Wij mogen om 13 u rebekka, dus ongeveer gelijk ditmaal. Spannend Jols, weet je het geslacht al van je beebje? Dat gaf nog wel een extra dimensie eraan vond ik.
nog precies 2 weken! Langzaam maar zeker komt het dichterbij haha, ik kom wel weer eens terug als ik onder de 10 dagen zit
Ik vind het juist fijn dat ik het geslacht al weet. Stel dat je onverhoopt minder leuk niks krijgt, dan overschaduwd dat niet bericht over het geslacht. Dat bijzondere moment hebben we nu al gehad, dus kan ik mij volgende week volledig concentreren op de medische kant van het verhaal. Al vind ik het wel erg spannend...
Hey trotter, nee dat weten we nog niet. Dubbel spannend dus.... Ik heb wel een sterk voorgevoel ik ben benieuwd of mijn gevoel klopt.
over een week heb ik de allerspannendste echo al achter de rug, pff was het maar alvast weekend dan gaat de tijd lekker snel en is het al de week van DE echo. maargoed, nog eventjes geduld..
Morgenochtend kwart voor tien... geslacht vind ik niet zo belangrijk,maar als ze het nu heel gemakkelijk kunnen zien.....
maar je bent al een aardig eindje voorbij de 20 weken! Spannend hoor, veel succes en plezier. En hopelijk doet Uk dan even de benen van elkaar af haha
[IMG=http://img10.imageshack.us/img10/2723/img201301160002.jpg][/IMG] Het was echt heel mooi, mijn kindje was zo zoet vandaag!Heb een half uur perfecte plaatjes gezien!! Ben smoorverliefd!! Als je de link aanklinkt kun je volgens mij rechts in het scherm meerdere echofoto´s zien.
Goh zara wat leuk! Ik kan me goed voorstellen dat het een uur vol op genieten was. Erg leuk voor je / jullie!!! Shandy, het is nu bijna zover heel veel plezier morgen en succes.
Ik heb 4 februari de echo der echo's en ik zie er nu al als een berg tegen op! Gisteren ook even m'n vk verteld dat ik alleen bij de gedachte al neurotisch word. Ben zo bang dat er iets aan de hand is metbde kleine. Hebben jullie daar ook last van? Voel me af en toe echt een tut, wou dat ik iets naïever er in kon gaan...
Nou herken dat gevoel helemaal. Steeds voor een echo denk ik dat het niet anders kan dat er iets is met de kleine. Kan mezelf er ook aardig gek mee maken als ik dat toe laat. Probeer wel een beetje streng te zijn tegen mezelf want piekeren schiet geen bal op. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan!! Nog zes dagen voor mij te gaan..
Heel herkenbaar, ik heb me lang druk gemaakt om de eerste echo. Toen deze goed was ben ik een tijdje gerustgesteld, maar begon me vervolgens alweer zorgen te maken om de 20 weken echo. Ik probeer me op dit moment ook gewoon te focussen op de grote kans dat het 'gewoon' goed is en vermijd een beetje de verhalen waarbij het anders liep. Nog 24 uur, morgen rond deze tijd zijn we op weg naar de echo......