@ Medische echo; hier wordt het al de derde, dus ik ben er niet bang voor. Weet al van een heleboel dingen dat het er goed uitziet allemaal gelukkig. We gaan er dus vanuit dat alles gewoon goed is straks
Ik heb toch nog even twee foto's van ons meisje. In de onderste zie je als je goed kijkt ook het voetje aan het beentje, zo lief!
Ik hou dit topic even in de gaten, ben erg benieuwd naar jullie echo foto's! Heel veel succes met het (lange) wachten nog! Xx
ik hoop het deze zwangerschapvoelt veel zwaarder dan de eerste! spugen...harde buiken...en zoooooo moe...werk momenteel halve dagen dus ben benieuwd hoe de kleine het doet!!!
Anza wat mooi!! Hier ook geen combi test gedaan, super zenuwachtig! Plus Zenuwen of ze ook nog het geslacht kunnen zien maakt mij een stresskip momenteel! Nog 4 dagen wachten! Had iemand hem vandaag nog?
Nog een week Kreeg net een mailtje dat mijn dienst word overgenomen, dus die last is ook van mijn schouders. Nu aftellen maar!
Succes vandaag Skatje! Anzza, fijn dat alles goed is met jullie kleine meid! Wij hebben ook geen eerdere onderzoeken gehad, alleen een geslachtsbepaling! En door een topic dat ik net gelezen heb, ben ik bang dat ze dat ook nog verkeerd hebben gezien! Mijn gevoel zegt trouwens wel echt dat het een meisje is! En ik ga ervan uit dat ons kleine meisje gezond is, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit! pffff spannend! nog 6 dagen!
Ik tel ook weer mee af met jullie! Is er bij de geslachtsbepaling (als je die gehad hebt) niet ook al naar wat medische dingen gekeken? Bij ons heeft zij zo ver ze kon zien alles al nagekeken (geen hazenlipje, maagje, blaasje, rugje allemaal goed) Toch ben ik weer erg benieuwd en hoop dat alles goed is. Maandag de 17e mogen wij voor de 20 weken echo.