Hier was alles goed met ons kleine meisje.. ) Ze was mooi gemiddeld en alles zag er prefect uit.. Ze was wel lekker eigenwijs hihi maar liet zien dat ze toch echt een meisje is )
Over 2 weken mogen wij. 10 januari. Afgelopen maandag heeft de vk nog even gekeken wat het zou worden, maar de kleine hield stijf de beentjes bij elkaar Was erg jammer. Hopelijk kunnen ze het 10 januari zien.
Wij mogen volgende week vrijdag 4 januari.. Als de feestdagen er zo tussen zitten, gaat het wel erg snel We tellen de daagjes af!
En Lotje ben je al geweest? Hoe is het gegaan? Suus hier heeft mijn gyn ook gekeken bij 15 wk en ze kon het niet goed zien.. ook een eigenwijsje Nu mogen we pas 29 januari voor de 20 weken echo! Ben errug zenuwachtig! Kiwi nog een weekje, is zo voorbij met al die gezellige dagen!
Hoi dames, Voor mij is het nog even afwachten, 20w echo staat pas op 28 januri gepland!! Het had een weekje eerder gekund (dan ben ik echt 20w), maar op 12 januari heb ik al een echo gepland staan voor geslachtsbepaling! Dus eerst kan ik daar naar uitkijken en dan wordt het nagelbijten tot de 28e. Hoe lang nam de 20w. echo bij jullie in beslag? En was alles gelijk zichtbaar?
Kwartiertje .. Het hartje kreeg ze wel een beeld maar ze wilde ons goed die slagaders laten zien door middel van rood en blauw en daar lag ze niet goed voor, deed ze eerst wat anders, en inmiddels was poppetje beetje bijgedraaid
Zo snel?! Wel fijn dat ze 't hartje uiteindelijk ook goed kon zien. Al is terugkomen misschien ook niet een hele ramp, kan je nog een keertje extra gluren naar de kleine!!
super! Alles was helemaal goed, ze nam echt uitgebreid de tijd om alles te bekijken en uit te leggen. We zijn ruim een halfuur binnen geweest en hebben heel veel foto's meegekregen en vriendlief heeft zelfs een filmpje gemaakt. Alles was helemaal goed met de kleine, hij doet het super. En inderdaad, hij.....we krijgen een zoon!!!
Ik heb aanstaande donderdag de 20weken echo! Ben echt zenuwachtig!! Vrijdag ben ik bij de verloskundige geweest op controle (helaas geen echo) en mijn buik groeit goed en het hartje klopte ook goed! Nu op naar donderdag!!!!!
zoo voor ons zit het erop..wat een spanning! Maaaar alles is goed..ik ben zo trots op mn kleine knulletje! Zo lief die beentjes..voetjrs..armpjes..neusje.. alles is lief en mooi.. ik wens iedereen die nog moet een hele mooie gezonde echo toe!