Normaal heb ik het altijd de dag dat ik ongesteld moet worden koud. Nu heb ik het al een week koud, terwijl ik niet een heel erge koukleum ben. Ik kan me niet herinneren dat ik dat in mn vorige zw. schap had (dat was ook in een warm voorjaar...), maar herkent iemand dit? Ook heeft m'n hub deze week al 2x gezegd tijdens het klussen dat ie me erg vochtig vindt. dat heb ik normaal niet na mn eisprong... Verder voel ik me niet anders, ben benieuwd, nog 2 dagen!!
Ik heb het nooit koud(er) rond de periode dat ik ongesteld moet worden, maar ik heb het wel degelijk koud gehad de eerste weken van mijn zwangerschap. IJskoud zelfs, gewoon niet warm te krijgen. Hopelijk test je over een paar dagen positief!
ook erg koud gehad toen ik zwanger bleek te zijn. warm koud warm koud! ik ben een erge koukleum overigens haha!
voor ik ongesteld moet worden heb ik een paar dagen last van koud hebben. als ik zwanger ben heb ik t juist warm. gloeiend hoofd, haha
ik had het warm in de zwangerschap van mijn zoon, en koud bij mijn dochter! Die kou kwam ook al voor NOD trouwens.
fijn jullie reacties te lezen en dat het dus ook warm kan zijn in de ene zw.sch. en koud in de andere, desiree. sterkte trouwens, met dit verdriet. heel heftig. ik zou vanavond (ja, ik weet dat echt in uren) ongesteld moeten worden. we wachten rustig (ahum ahum) af... ben echt de uren aan het aftellen. al zou ik het deze maand niet eens heel erg vinden om niet zwanger te zijn, dan kunnen we in juli nog op vakantie. naja, mochten we wel zwanger zijn dan denk ik echt geen dag meer aan die vakantie hahaha! maar goed, het geeft voor nu wel wat meer ontspannenheid...
ik heb n heel regelmatig cyclus, dus als ik morgenmiddag niet ongesteld is er wat vreemds aan de hand . dan ga ik wel testen, hoor. het wisselt wel. ik voel me inderdaad de hele tijd vochtig (t is niet dat er veel in mn onderbroek zit hoor), maar aan de andere kant doen mn borsten ineens nog nauwelijks pijn; een teken voor mij dat mn menstruatie eraan komt. we zien het wel!
owwww ik heb het ook zó koud de hele tijd!!! soms een opvlieger maar verder voel ik me meestal echt een ijskoningin!!!!!
Ik heb sinds mijn eisprong ook elke keer last van kou! Elke keer koude handen, koude voeten en koude neus... krijg het met geen mogelijkheid warm! Weet niet of het met het weer te maken heeft... maar normaal heb ik het niet zo snel zó koud! Wel een koud gevoel ofzo; maar niet ijshanden e.d. En ook niet dat ik er 's nachts wakker van wordt... Hoop dat het een positief teken is!