Zonwerende witte rolgordijnen van Ikea

Discussie in 'De lounge' gestart door mama40, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Is dit iets?

Heeft iemand ervaring hiermee, laten ze echt minder licht door en zijn het niet van die dingen die je na een half jaar de prullenbak in moet doen?

2. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik heb ze boven al een paar jaar en ze werken echt. Blijven mooi (worden niet zo een vies kleurtje) en laten naar binnen en buiten echt niets door. Ik heb ze nl ook in de badkamer en daar best een groot raam. Dus wel zo fijn als je buiten geen schaduwen enzo ziet. :p

3. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Leuk toch al die starende mensen buiten als jij de douche uit komt:).

wel fijn dat ze werken,ik vond ze zo goedkoop qua prijs dus ik dacht eerst maar ervaringen vragen voor ik ze ga kopen.
    Dank je wel!

4. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    welke zijn dat ?
    kan die jij bedoeld niet vinden denk ik :)
    moet voor boven ook nog gordijnen maar vind zo dure hobby daarom al kei lang niks :)

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hier ook van de IKEA, en dicht is echt donker!

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier ook ikea rolgordijnen. Ze houden het licht echt goed buiten. Woonkamer ligt aan de achterkant op het zuiden dus veel licht en zomers bloedheet. Door de rolgordijnen is het nog enigzins koel. Prijsjes zijn ook leuk. Hier hangt het al 5,5 jaar.

7. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Hier hangen ze ook.. prima rolgordijnen en laten absoluut geen licht door. Ik heb trouwens de TUPPLUR variant.

8. danip

danip Niet meer actief

Zelf hebben we de grijze, en onze dochter heeft de witte op haar kamer en ze zijn super! Echt donker en houdt ook veel zonwarmte buiten. (tupplur bedoelt je toch?)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja hier ook al alle kamers houd zo veel warmte tegen en dicht is donker zo fijn

10. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik bedoel idd de tuppler rolgordijnen, niet duur en als ik het zo lees zijn ze goed!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier ook op de kinderkamer en erg tevreden mee! We gaan ze binnenkort ook kopen voor bij mijn zoon op zijn kamer.

Deel Deze Pagina