Aaahw wat lief ! Ik vindt Binky wel erg leuk.... Hij had toch staandje oortjes? Dan vind ik Flappie eigenlijk ook wel erg leuk... (heb zelf een mini hondje die heet Rambo)
Lastig is dat altijd he Hier wat surgesties: Amara (oneindig mooi) Leek mij wel grappig Monster. Bagus (mooi) Bonita (mooie vrouw) Ben vergeten of het een mannetje of vrouwtje is) Damita (kleine nobele dame) Kismet (noodlot) Laddy (lekkere knul) Pogy (knap) Shanai (schoonheid) Mischien allemaal een beetje appart maar met een betekenis dus verder qua standaard naam zijn plukkie/roxy/rockie ook erg leuk. Ben benieuwd wat het gaat worden.En heel veel plezier met jullie lieve hondje!
Eppo (schele) sdorry haha nee leuk ja dat je hem gaat halen! ik vind hem in ieder geval knapperd Noa, binky, joep, chico, rakker, sam pfff etc etc
Chucky Ik kom weleens bij mensen voor mijn werk en die hebben hun hond Chucky genoemd (na die Pop chucky!) en het is zo'n schat van een beest...... Of; Lucky Mazzel (hij heeft tenslotte mazzel dat hij bij jullie komt )
Enne t andere topic ook gelezen , mijn hondje ook een JR , keek ook enorm scheel. Dit is uiteindelijk welgoed gekomen na 1,5jr. 1 oor recht op de ander valt plat , en hij is een uitgerekte rare hoge , gek gekleurde jack russel.. Maar zooo onwijs lief en af en toe een dikke boef..