whahhahaha leuke namen meiden! sorry dat ik gister niet reageerde, lukt niet vanaf mijn telefoon... we zijn er nog niet uit... wat vinden jullie van renzo? ( vernoemt naar lorenzo motorcoreur) we hebben een kat Rossi ( vernoemt naar valentino Rossi) haar neefje heete tino, vandaar dat ik met timo kwam haha ( is toendertijd doodgereden) vind het zoo lastig!
Ik had mijn auto best aan de kant gezet, maar dan moest er wel iets tegenover staan. Is het raar dat ik hem sexy vind? Ik vind Joy wel leuk voor een jack russel. om maar even on topic te blijven.
Wat leuk dat je hem genomen hebt! Ik vind renzo niet zo, maar in combi weer wel. Veel plezier met en van hem!
Neuj,niet raar hoor..ondanks dat hij met zijn rechteroog in je linker broekzak kijkt heeft hij best wel wat. Ik stond alleen met mijn mond vol tanden,en stamelde met een rood hoofd iets van,jjjjjaaa hhhooor,ikkk zet hem wwwel aan de kkkanttt..
Renzo vind ik wel grappig. Vrienden van ons hebben hun hond Doohan genoemd (van Mik Doohan... om maar een beetje in de trand van de motorcoureurs te blijven) Is dat wat?