Jacky, Diesel, Rambo. p.s laat je jack meteen zien dat jij de baas bent, je moet die donderstenen goed aanpakken, anders gaan ze er met je vandoor. Tip van mij.
Neee zoals in die TUC reclame. Taxi!!! Als wij nu een hond erbij zouden nemen, zou dit met stip op 1 de naam zijn. Ik vond Mailo wel erg leuk zeg.
Guido (Wijers) Zag zijn foto ih andere topic, wat een schattig beestje! Daar ga je vast veel plezier aan beleven!
wendy: hoe is de eerste nacht gegaan met de kleine rakker? wat is zn naam trouwens geworden?? Ben heel benieuwd
wat leuk dat je het hondje hebt genomen zeg, is hij al bij jullie en hoe gaat het en heb je al een leuke naam?.. namen genoeg genoemd hier!
Gefeliciteerd met jullie pup! Ik vind het een leukerd hoor, ik val wel op apart! Hoe gaat alles nu met het kleine monstertje? Hebben jullie al een naam? Ik vind Zapp echt leuk. Of Stitch, van de Disney film. Vond ik ook wel toepasselijk op de een of andere manier... Heel veel geluk en plezier met jullie nieuwe maatje!
sorry meiden op de een of andere manier kon ik even niet reageren/bijlezen hier. Het is toch Renzo geworden. Eerste nacht ging super, hij was bewusteloos haha. 2e nacht was ie aan t piepen en rommelen... ik het licht aan..ligt die gekkert helemaal opgerolt in mijn legging te slapen... dus gelijk een truitje in zijn mandje gedaan en heb hem niet meer gehoord. Vannacht heeft hij 3 keer geluid gemaakt maar het was gapen en omdraaien. Het is een super beestje! Gister hebben we hem laten kennis maken met de chiwawa van mijn moeder ohh dat was echt leuk! Veel spelen en kon nu al zien dat hij een alfa mannetje is... dus krijg er mijn handen nog vol aan denk ik .
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Renzo is een hele mooi naam!! Geniet er lekker van! Liefs, Sill