Goed. 8dpo nu.. Voel niets, dus hopelijk is dat een goed teken! Nu weekendje weg, dus tempen is een beetje lastig. Vanmorgen om 6u gedaan in de badkamer haha, flinke dip!
Ik wou net kome kijken en de lijst omhoog halen! Niemand komt hier precies nog haha.. lies nogmaals gefeliciteerdd🍼🍼🍼🍼🍼 Pandabeertje s ook zwanger.. Wie nog van de vorige lijst?
💜Vervolg NOD-clubje 15 t/m 21 mei 2016💜 ♡Zwanger♡ Crea1989 - uitgerekend: 22 januari 2017 Koetje14 - uitgerekend: 27 januari 2017 Puckeltje - uitgerekend: Loveexx - uitgerekend: 2 februari 2017 Pandabeer87 - uitgerekend: Lies2012 - uitgerekend: Bugs bunny - uitgerekend ♡Nog niet zwanger♡ Voila - ronde 3 - NOD 24 mei Lisa2 - ronde 2 - NOD 17 juni Nog niet zwanger (2). Zwanger (7). Totaal: 9 Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Als je in een nieuwe ronde terecht komt of zwanger bent kan je deze lijst aanpassen! Even zorgen dat je alle totalen aanpast!
Oh dan was het een ander lisa.. En lisan? Haar ben ik ook niet meer tegengekomen En jij bent al 8weekjes... super leuk heb je al een afspraak dan kunnen we dat ook bij de lijst toevoegen
Super lies! Lopen de testen mooi op? Ik ben nu 9.1 weken zwanger! Voel me goed. Wel moe en met vlagen misselijk. Morgen eerste echo, echt superspannend!
♡Zwanger♡ Crea1989 - uitgerekend: 22 januari 2017 Koetje14 - uitgerekend: 27 januari 2017 Puckeltje - uitgerekend: Loveexx - uitgerekend: 2 februari 2017 Pandabeer87 - uitgerekend: Lies2012 - uitgerekend: Bugs bunny - uitgerekend Lisan86 - uitgerekend: 27 januari 2017 ♡Nog niet zwanger♡ Voila - ronde 3 - NOD 24 mei Lisa2 - ronde 2 - NOD 17 juni Nog niet zwanger (2). Zwanger (8). Totaal: 10