Hallo dames, vraag, de titel zegt het natuurlijk al maar zal ook even de geschiedenis vertellen. As zaterdag 3 weken geleden licht verlies gehad. De woensdag daarna werd dat meer als in een ongesteldheid en donderdag bij een echo bleek dat het vruchtje niet ( meer ) leefde. Zou toen ruim 8 weken zijn en vruchtje was zo groot als 6w5d. De zondag erna dacht ik het vruchtje verloren te zijn. De woensdag daarna ( dat was dus vorige week woensdag ) na de gynaecoloog geweest voor controle of het zelf zou komen of nog curretage nodig. Ze zag 2 kleine vlekjes verder de baarmoeder schoon. Moet er trouwens even bij vertellen al op dat moment nog maar enkel veegjes qua verlies. 1 zo'n vlekje kon ze zo pakken ( sorry voor de details ) en bleek het vruchtzakje te zijn. Weer gekeken en toen was idd 1 vlekje weg en zat er nog meer een heel klein vlekje. Ze verwachtte dat dit vanzelf zou komen aangezien ik nog veegjes had. As dinsdag belt ze me om te vragen hoe het gaat en of het bloedverlies etc is gestopt. Na de afspraak bij de gynaecoloog waren het nog steeds een paar veegjes af en toe maar echt heel weinig. Sinds gister avond heb ik helder rood bloed en echt als in een ongesteldheid. Zo voelde het ook echt toen het begon. Nu vraag ik me dus af zou dit kunnen? Overal lees ik 4-6 weken dat het weer op gang moet komen. Maar ik had echt al anderhalve week een enkel veegje en nu gewoon echt ongesteld. Hoop dat jullie er ideeen over hebben. Groetjes sorry voor het lange verhaal haha
Na mijn 1e mk waarbij ik ongeveer een week heb gebloed (echo gehad waarbij alles schoon was), werd ik 14 dagen later weer ongesteld. Dus ja, het kan wel. Sterkte met het verlies.x
Ik heb na mn tweede miskraam ook na 21 dagen mn eerste ongesteldheid gehad, dus ja het kan. Je lichaam moet resetten en de 1 doet dat door snel ongesteld te worden (meestal zonder eisprong) en bij de ander duurt het wat langer
Ok bedankt dames voor jullie reactie. Jullie telden die ongesteldheid ook vanaf de 1e dag van de miskraam? Dus vanaf het eerste bloedverlies? Dus dan was het bij jullie beide ook binnen 3 weken. Bedankt ik hoop echt dat het zo is. Idd zonder eisprong waarschijnlijk maar ben allang blij dat het zo hopelijk "gereset" is.
Was het dan ook minder in verhouding wat je verloor? Ik was al nooit heftig ongesteld daar niet van maar nu wel iets minder
Ik werd ook 2 weken na mijn miskraam weer ongesteld. Klopte voor mijn gevoel helemaal niet omdat ik van de miskraam dikke 2 weken bloedverlies heb gehad. Ongesteldheid was ook niet minder of anders dan ik gewend ben. Daarna was het wel gelijk weer raak sterkte ermee
Bedankt voor je reactie. Dat geeft me wel moed! Het heeft in die zin ook echt wel doorgezet dus ik weet steeds meer zeker dat dit een nieuwe ongesteldheid is.
Het is fijn om te weten dat je lichaam de miskraam verwerkt heeft en zich nu weer klaar aan het maken is voor een volgende ronde. Hopelijk mag het snel weer raak zijn!