mannen en koppijn

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pff echt elke zondag heeft mijn vent wel koppijn;) hij heeft het ook echt hoor daar niet van. gelukkig heb ik nooit koppijn ( lees elke dag vanaf mn vijfde jaar;)) maar goed ben er na 27 jaar wel aan gewend. maar waarom zijn ze dan meteen zo terminaal:x ze kunnen dr poten niet meer optillen als je stofzuigt. liggen heel tijd met dr kop op tafel, moeilijk kijken, zuchten, steunen. en gewoon helemaal niks doen terwijl jij met asperientjes water soep en sap loopt! zelfs als ik zit te schijte vertikt ie het gewoon effe om op de kindjes te letten. heb van kwaadheid dus maar de kindjes teen gegeven, tafel afgeruimd, vaatwasser leeggemaakt, gestofzuigd,gedweild en de kindjes vast in bad gedaan. bah kan er effe niet tegen!:x ok je hebt hoofdpijn. heel vervelend, verrot en naar. maar je gaat niet dood en als ik koppijn heb of whatever moet ik ook gewoon door.:cool:

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Mannen: dramaqueens :D

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    je weet toch wel dat mannen altijd als ze iets hebben, heel ziek en zielig zijn.. en dat vrouwen dat niet kunnen want als vrouwen ziek zijn of iets hebben draait de wereld gewoon door.. en als mannen iets hebben stopt alles direct..

hier altijd zielig met een dekentje op de bank...

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Die mannen toch!!

Misschien langs de oogarts sturen? Of zuipt hij de avond ervoor veel??
    Wat is teen gegeven? :p

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Lastig, maar heeft hij hoofdpijn of is hoofdpijn een excuus om dingen van je over te nemen...door de smileys in je tekst kan ik dat er niet echt uithalen.

Ik ga er maar even vanuit dat hij echt hoofdpijn heeft, dan is het de vraag waarom? Zaterdagsavonds te veel zuipen en smorgens een kater of drinkt hij bijvoorbeeld door de weeks heel veel koffie op zn werk en krijg hij daarom in de weekenden hoofdpijn als afkickverschijnsel op het gebrek aan koffie?

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha teen is eten geven!!
    en nee hij zuipt nooit. daar is het niet van. was het maar zo kon ik nog zeggen dat ie niet zoveel moest zuipen

7. Dana

Dana Niet meer actief

gelukkig heb ik niet zo'n piepert, als die van mij iets heeft dan moet ie afgeremd worden want hij gaat gewoon door, ik zou er ook niet tegen kunnen eerlijk gezegd en er net als jij kwaad om worden :D

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pcootje@ nee hij heeft echt veel hoofdpijn. en van die koffie kan heel goed kloppen maar als je dat zegt is het:;););););) ( niet waar dus)

en nee hij drinkt nooit alcohol.

zijn nekspieren zitten ook vast maar als je zegt dat ie naar de masseur moet gaan kijkt ie ook weer zo;);););););):cool:

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Probeer het eens door een weekend veel koffie te geven, als je dan het verschil merkt heb je je antwoord..... en meneer eigenwijsje ook ;)

TE vastzittende nekspieren ( ook als is het normaal dat ze vastzitten) kunnen wel hoofdpijn klachten geven maar dan zou je dat ook op andere dagen verwachten... of het moet met houdingsverschil te maken hebben.

10. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een tijd gehad dat ik bijna elk weekend hoofdpijn had. Bij mij kwam het door mijn drukke baan. Door de rust in het weekend kwam de hoofdpijn. Niet leuk. En dat was ook geen normale hoofdpijn hoor (wat ik nu ook wel eens heb). Ik kon dan ook echt mijn lichaam niet bewegen. Dus als hij dat ook heeft, kan ik me het wel goed voorstellen.
    Natuurlijk is dat voor jou niet leuk. Maar jullie moeten er achter zien te komen waardoor de hoofdpijn komt, en daar aan werken.
    Veel succes en sterkte (voor jullie allebei).
    Geef je man een ibuprofen en laat dat even inwerken. Hopelijk kunnen jullie dan toch nog een leuke dag hebben.

11. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Heel herkenbaar!

En ook die van mij heeft echt wel hoofdpijn en dat vind ik ook heel sneu, maar gewoon doorbuffelen (zoals ik doe met één kindje van net 3, één van net anderhalf en 30 weken zwanger van nummer drie) is er echt niet bij!

Maargoed, op de momenten dat hij geen hoofdpijn heeft (en dat zijn er gelukkig ook een hoop!) doet hij echt veel en mag ik niet klagen. Ik geniet dan maar van het feit dat hij keer op keer bewijst dat ik toch echt tot het sterkere geslacht hoor! ;)

12. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Haha herkenbaar!! Dat is denk ik toch een mannen dingetje... De mijne is ook zoooo zielig dan.. T lijkt wel of de wereld vergaat :p. Ondertussen als ik wat heb, moet ik me niet zo aanstellen! Aaaaarggg hahaha ;)

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Mijn man is door de week minder koffie gaan drinken. Dat scheelt heeel veel. Hij had ook elk weekend hoofdpijn.

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Mijn man heeft chronische hoofdpijn.. De eerste 2 jaar dat hij dit kreeg, was echt geen pretje.. Na 2 jaar is vast gesteld dat hij chronische hoofdpijn heeft. Nu hij hier medicatie voor heeft, gaat het veel beter. Soms nog een dag dat hij niets kan, maar wel playstation-en.. Als ik dat zie, is mijn zorgzaamheid ook over. ;)

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn vader had dit ook elke zondag...doordat hij dan geen koffie dronk maar sinaasappelsap. 1 kop koffie, probleem opgelost ;)

maar sterkte ermee. Zieke mannen zijn zoooooooooooooo zielig......:D

16. Gazy

Gazy Niet meer actief

Mannen en hoofdpijn... het kan ook zijn omdat ze langer slapen ... heeft die van mij.. op zondag gaat bij ons gewoon de wekker.. anders loopt man lief de hele dag te piepen.

17. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Die van mij ook, bijna elke dag. Hoofdpijn, rugpijn, slecht geslapen... noem maar op, elke dag heeft ie wel iets.
    En ik lig heel de nacht wakker met rusteloze voeten en voorweeen, én ga eruit voor mijn dochter, maar dat is allemaal heel normaal, natuurlijk (in zijn ogen).
    Nou ja, nog even en dan ben ík in ieder geval van mn klachtjes af.

18. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    mijn man is, bijna altijd, ziek in het weekend. heel vervelend ! maarja je doet er verder niet zoveel aan. al kan ik mij er soms wel aan irriteren, want als ik ziek ben moet ik ook eten koken en al die dingen meer... maar als hij wat heeft kan helemaal niks, heel frustrerend !
    maar verder hou ik wel van hem haha :)

Deel Deze Pagina