vervolg op "trouwprobleemtopic"

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ok...dan snap ik je :) en dank je voor de herkenning ;), want dat is het wel.

Jammer voor jou ook dat hij lang heeft getwijfeld en nu nee zegt. Wat je zegt, het zijn bij mijn vriend angsten. Alleen die angsten snapt hij niet, hij heeft echt geen idee waar hij bang voor is.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Jij wil echt trouwen, niet alleen voor het "papiertje" maar gewoon voor een hele mooie dag di eje niet snel vergeet. nou spijt me zeer maar als het zo moet, laat dan maar zitten lijkt mij. Ik zou mn man niet graag al sloffend en vol tegenzin naar het altaar willen zien slepen.
    wel rot voor je...hoop dat jullie eruit komen.

oh had alleen de eerste pagina gelezen, sorry verkeerd begrepen?

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Nee hoor, niet verkeerd begrepen, maar inmiddels is hij alweer van gedachten veranderd :cool:

4. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat je je behoorlijk tegen je haren in gestreken voelt en je voelt je niet begrepen. Maar jij hebt een wens, en je man beaamt die wens niet om onnoembare wensen.
    Volgensmij push je hem wel overigens wat je had hem een eind datum gegeven om erover na te denken.
    Ik snap heel goed dat je die wens hebt, en ik snap heel goed dat het super vervelend is dat hij niet gewoon kan zeggen wat er is zodat je het a snapt of b er iets aan kan doen.

Maar rustig, mensen geven gewoon wat ze vinden en wat ze lezen. Ik snap dat het gevoelig ligt maar iedereen wil je helpen en weetje, zo''n trouwdag is mooi, maar zo voorbij en het echt niet waard om je zo ontzettend druk om te maken.
    Je bent gelukkig samen, naar mijn inziens een stuk belangrijker

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

Jij bent me net voor!

ik heb zowel je vorige als dit topic gelezen en het komt op mij over alsof jij 24 uur per dag met het trouwen/de bruiloft bezig bent. Je vriend heeft nu toch wel goed door laten schemeren dat hij liever niet trouwt dan wel, probeer het te accepteren en laat het hele trouw gedoe effe los, je maakt er jezelf helemaal hondsdol mee en werkt waarchijnlijk ook je vriend er mee op zijn zenuwen. niet echt bevorderlijk om hem van gedachte te brengen.

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Uh ja, maar is dat zo gek na 8 jaar? En ik ben er alleen de afgelopen periode mee bezig geweest...

En dat ik het hier vertel c.q. dat ik hier even mij ei kwijt kan wil niet zeggen dat ik hém er de hele dag mee lastig val....

7. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    #47 juenco, 30 dec 2011
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
    En trouwens, ik had gevraagd om een slotje. Niet lelijk bedoeld, maar ik wil het toch ook hier graag afsluiten nu.

Dus mag hier een slotje op??

Deel Deze Pagina