Wie heeft daar ervaring mee? Heeft het inderdaad een gunstige invloed op je cyclus? Bij mij worden ze nl alleen maar langer en ben nu dus vanaf dag 1 van deze cyclus teunisbloemolie gaan slikken. Had al wel een gesloten topic hierover gevonden, maar hoor graag mensen die het misschien nu ook gebruiken? Groetjes Annelies.
Vooropgesteld, ik probeerde niet zwanger te worden maar: Ik had vreselijk last van pms en ben het om die reden gaan gebruiken. Ik had dat ergens gelezen. De eerste 2 maanden hielp het heel goed, nergens last van voor het eerst in 10 maanden. Ik kreeg wel rond mijn ovulatie heel veel afscheiding. De maand erop hadden wij een ongelukje, en het was gelijk raak. Ik weet niet of het helpt met zwanger worden, want ik weet niet of het zonder dat spul niet raak was geweest, maar in mijn geval hielp het wel met de pms klachten. Ik geloof zelf helemaal niet in homeopatische middelen, maar in dit geval heeft het mij wel van de pms verlost . Ik was zo wanhopig ... Je schijnt het niet te mogen gebruiken als je al zwanger bent trouwens. En wat betreft die cyclus lengte, bij mij was die altijd 24 of 25 dagen, ook met teunisbloemolie. Dus ik weet niet of die korter zou worden.
Ik gebruik het nu ook sinds 2 maanden en heb eindelijk na 32 dagen een eigen menstruatie gehad.. Dus ja ik blijf het nu gebruiken en zie wel wanneer het raak mag zijn. Ik hoop dat ik nu weer een redelijke korte cyclus krijg ipv 45 dagen.. succes.. gr naatje
Ik ben eind september gestopt met de pil, en gelijk begonnen met teunisbloemolie. Ik had .nl voordat ik met de pil begon een hele lange en onregelmatige cyclus (6-9 weken). Maar nu was m'n cyclus maar 37 dagen, en dat is voor mijn doen dus erg kort! Ik blijf het gewoon slikken, en hoop dat de volgende cyclus nog iets korter is (of dat ik gewoon zwanger ben natuurlijk ). Groetjes, Beep
Kijk! Dat zijn antwoorden waar ik wat mee kan. Bedankt meiden! Hoop dat het bij mij ook zo goed gaat werken. Zit namelijk niet echt meer te wachten op cycli van 42 dagen of langer. Nog meer mensen met goede (of slechte) ervaringen?