Ik heb besloten opnieuw de pregnyl 'uit m'n lijf' te testen, kwestie van een beetje tijdsinvulling (en heb toch nog heel veel goedkope sensitestjes over ). Zou dan deze resultaten graag vergelijken met m'n vorige topic... 6 dpo, 8 dagen na pregnyl: Ik denk dat ik wel mag zeggen dat deze test duidelijk negatief is. Dus volgens mij is de pregnyl er al uit. Niet?
Ik zie een heeel licht streepje, maar duidelijk dat er nog maar zo weinig is dat op het moment van een duidelijkere test dat echt niet meer van de pregnyl komt.
7 dpo, 9 dagen na pregnyl. Hmmm... ik weet 't niet. Denk dat mijn mening heeel subjectief is. Denk ongeveer 't zelfde als gisteren. Wat zien jullie?
Ik lijk net een heel lichte oploop te zien? Natuurlijk bij zulke vage lijntjes heb je maar een tikkeltje andere lichtinval nodig om een andere foto te krijgen. Ik vind het wel spannend en blijf even volgen
Hmmm.. ik weet het niet. Ik zie hem wel makkelijker.. maar dat kan ook aan de foto liggen. Zou hier geen conclusie aan verbinden
Ik zie m duidelijker (op die eerste zie ik niks) maar 7 dpo is wel uitzonderlijk vroeg om positief te testen, maar het kan wel. Maar goed, dan weet je als je morgen of overmorgen een (tuur)streep plast dat het eigen hcg is! Spannend
Om 7.30u getest, 8 dpo, 10 dagen na Pregnyl. Helemaal negatief. Ik weet dat het nog vroeg is, maar om mezelf te beschermen ga ik er vanuit dat het weer niet gelukt is deze ronde...
Je bent nog erg vroeg Bij mij was de ovitrelle eruit op 11dpo. De test op 12dpo was negatief in de ochtend. 'S avonds opnieuw getest en plots was er een lijn Ik blijf vingers kruisen hier!
Oh ok, dat klinkt dan wel nog hoopvol... we zien wel ik test rustig verder, maar zonder te veel verwachtingen...