Daantje, nu ik zo zit te denken.... er moet wel een poststuk uit Vught komen. Maar op het nieuwsbericht staat dat het die zaterdag erna bezorgd zou worden.... das ook al meer dan een week terug.... pfff Shania, hmja, is wel uitzonderlijk denk ik, zo iets.
Ik heb twee keer gehad dat ik post van de buren kreeg en dat vond ik al zo irritant dat ik via de website een klacht heb ingediend. Werd keurig per direct opgelost, excuses van de postbode en nu gaat alles weer goed. Ik zou het zo doen, dan gaat de klacht namelijk direct naar de rayonmanager en die houdt nog een tijdje vinger aan de pols.
Wat vervelend!!! Heb je jezelf al eens een brief gestuurd? Dan kun je kijken of die wel aankomt en hoelang hij er over doet.
consider, ja dat had ik gister willen doen maar door gedoe op mijn werk en een ziek kind is dat er niet van gekomen. Vandaag even proberen....
Wij hebben er ook geregeld last van dat de post niet aan komt. Sinds een jaar of 4, en in de tussentijd zijn we verhuist en het is er niet beter op geworden. Ik hoor om mij heen alleen maar klachten over tnt. Wij hebben bij ons vorige huis het zelfs zo erg gehad dat de postbezorger alles voor 1 rijtje bij 1 iemand naar binnen gooide en dan moesten we zelf de post ronddelen. Gelukkig was dat snel over nadat we klachten hadden ingediend. Van onze geboortekaartjes zijn er van de 60 minimaal 10 niet aangekomen terwijl we ze hadden afgegeven op het postkantoor. Het is een drama sinds ze van naam zijn veranderd.
Ik woon in de kop van Noord Holland en heb hetzelfde probleem. We krijgen de post soms wel 10!! dagen later binnen. sta op t punt tnt eens te gaan bellen, want vind dit niet kunnen hoor!
Oh ja bekend probleem. Van alle geboortekaartjes die wij voo Sam hebben verstuurd is ongeveer 25% niet aangekomen.
heeft een vriendin van mij ook gehad, afgelopen week, zo'n brief. Post werd half jaar later bezorgd omdat er een bezorgen was die zijn post wegwerkte. Is per direct ontslagen en de gevonden poststukken alsnog bezorgd. Was in provincie Utrecht.
Ik heb ook rekeningen niet gekregen, ook van zorgverzekering, zat ik dan, kon ik er gelijk 2 betalen omdat ik de 2e wel kreeg. En wel meer dingen, heel vaag. Pakketjes zijn ze ook mee aan het kl*ten. Hij is 2 keer aan de deur geweest toen wij niet thuis waren, er is altijd iemand thuis. En waar is het briefje dat die langs is geweest? Pakketje zou op postkantoor liggen, niet dus
Met pakketjes heb ik nooit problemen, die komt echt wel en anders brengt hij het bij de buren en doet netjes een briefje in de bus. Heb een mail gestuurd met een klacht naar TNT maar dat duurt 3-5 werkdagen. Te lang dus. Net gebeld, ze gaan het doorgeven etc. Nou, heb echt het gevoel dat dit een gevalletje "nooitmeerwatvangehoord" gaat worden. Je krijgt ook geen bericht meer zei ze.... nou lekkere service. Wbt de internetbestelling; ik heb de verkoopster gemaild of zij een onderzoek wil instellen. Ik moet zeggen dat ze niet erg vlot is met terugmailen (nu ook laatste vraag per mail 6-11 verstuurd en nog niks terug). Hopelijk gaat ze dit doen, had de laatste dingetjes uit de uitverkoop en die kan ik nergens meer kopen.....:x En wie doet er nu ook een bestelling van 42,50 per brievenbuspost. Niet erg handig nu ik er over nadenk, maargoed.
Ben ik niet met je eens, want als de postbode zelf jouw post jat, dan is het een eitje, hij heeft geen duizenden poststukken, en alles is gerankschikt. Vraag het de postbode zelf eens