hoi collega zei dat het de moeite was om over te stappen van energie maatschappij. wie heeft dit al een keer gedaan? we zitten al jaren bij essent en nu zag ik nuon een mooie aanbieding hebben
het loont zeker om er ieder jaar naar te kijken vaak betaal je als bestaande klant harstikke veel omdat je variabele tarieven hebt ( die sowieso al hoger zijn ) let wel op wanneer je je eindafrekening krijgt als je die bijv in november hebt gehad en in maart overstapt moet je flink bij betalen je hebt dan alleen gebruik gemaakt van de wintermaanden ( veel gas en stroom) terwijl je in de zomer maanden ook voor dit verbruikt betaald
afrekening eind juni gehad en zouden nu willen overstappen ja krijgen bij nuon al 170 euro welkomskorting en het scheelt 27 euro per maand met het verbruik van eind juni zelf ook al eens overgestapt?
dan krijg je met het overstappen geen ''gekke '' kosten Ik zou zeggen doen het scheeld je waarschijnlijk behoorlijk en stroom en gas is overal het zelfde dus waarom teveel betalen ! ik stap altijd over als me contract verlopen is
overstappen loont meestal wel. nuon zou ik zelf heel goed over nadenken. hun product is wel goedkoper maar hun leveringskosten zijn wel erg hoog. ze zijn hier een tijdje erug aan de deur geweest met hun mooie getalletjes maar heb het niet gedaan en toevallig was er een paar dagen later in het nieuws dat nuon nog steeds het duurste was. wel eerst bij verschillende sites goed gaan vergelijken en ook je verbruik wat ruimer aanhouden. en heel goed opletten met de welkomstacties! kan best dat je voor die 170 euro wel een contract van enkele jaren af moet sluiten en dan betaal je die zeker wel terug..
het licht ook echt aan je gebruik waar je het beste naar kan overstappen als je een hoog verbruik hebt maar lagere tarieven kan het voordeliger zijn om dan een lager tarief en en hoger vastrecht te hebben omdat je dan meer bespaard. volgens mij heb je de actie van nuon op een vergelijker gezien ? Normaal geeft niemand nooit iets gratis weg ofja geen geld energie maatschappije dus ook niet dit vind je terug in je tarieven
Jahoor wij stappen ook elk jaar over. Via gaslicht.com of eaayswitch even vergelijken en dan pakken we gewoon de goedkoopste met vaste tarieven voor 1 jaar. Zaten afgelopen jaar bij EON en gaan nu weer naar emergiedirect (hoge welkomstkorting ook). Bevalt prima zo!
Wij zijn (van woonenergie) via sloopdecrisis.nl overgestapt naar de Nederlandse energiemaatschappij. Scheelt ons nu 10 euro per maand!