Vraag over cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door irasy, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irasy

irasy Lid

13 jun 2011
    11
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier.
    En ik zou graag wat reactie's of ervaringen over mijn situatie horen,
    Mijn laatste menstuatie wat 2 mei, heb gevreeen rond de eisprong,
    29 mei zou mijn menstruatie zou moeten beginnen, deze bleef uit, en heb op 1 en 2 juni een zwangerschapstest gedaan, beide positief.....helemaal blij......maar helaas begon ik 03 juni te vloeien, helder rood,tot en met nu 13 juni,merk wel dat het vloeien afneemt. Maar terwijl mijn menstruatie normaal echt maar 5 dagen duurt, en een hele nauwkeurige cyclus heb, Maar mijn pijn in de borsten lijkt alleen maar erger te worden, en af en toe ben ik ook nog misselijk, een beetje vreemd allemaal, herkend iemand dit????

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Heb je al een nieuwe zwangerschapstest gedaan? Het zou kunnen dat je een vroege miskraam hebt gehad, maar dit hoeft niet. Het beste kun je contact opnemen met een arts.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is dan zeer waarschijnlijk een vroege miskraam geweest, alhoewel er idd soms vrouwen zijn die wel vloeien, maar bij wie de zwangerschap gewoon doorgaat.
    Een nieuwe test doen kun je doen, maar geeft niet een heel erg betrouwbare uitslag, omdat het soms lang duurt voor HCG uit je lijf is en eea ook erg afhankelijk is van de vraag wanneer je het vruchtje precies verloren bent.
    Even contact opnemen met je huisarts dus, die kan je doorverwijzen voor een echo. Als je nu nog wel zwanger zou zijn, zou je dat wel duidelijk moeten kunnen zien op een echo namelijk, want dan zou je zo rond de 6 weken zijn en dan kun je doorgaans een vruchtzakje met vruchtje zien.

4. irasy

irasy Lid

13 jun 2011
    11
    0
    0
    Bedankt voor jullie snelle reactie....
    Heb nog geen nieuwe test gedaan, misschien wel slim.
    Maar vloei je altijd zo lang bij een miskraam, ben een keer een stolsel verloren, niet heel erg groot! Maar bij een miskraam verdwijnen toch ook vrij snel de verschijnselen, zoals zere borsten, enz ???

5. irasy

irasy Lid

13 jun 2011
    11
    0
    0
    Hallo,

Ik heb vandaag weer een testje gedaan, weer positief.
    Maar ik vloei nog steeds!!!..wat nu te doen????

6. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

heb je ook contact gehad met de ha?

die kan je inderdaad doorsturen naar een gyn voor een echo

7. irasy

irasy Lid

13 jun 2011
    11
    0
    0
    Nee, heb nog geen contact gehad met de ha.
    Moet idd een afspraak maken......ik vloei totaal nu twee weken,
    bestaat er dan nog de mogelijkheid dat ik zwanger ben, of komt het allemaal niet goed los???

8. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

ik heb er helemaal geen ervaring in (ik heb nooit een mk gehad) maar er zijn wel vrouwen die vloeien in hun zwangechap... 2 weken vloeien lijkt me erg veel en lang.

in mijn zwangerschap had ik alleen maar een beetje bruinverlies op de dagen dat ik ongesteld had moeten worden. En dit de eerste 5 maanden.

maar ik had allang even de ha gebeld als ik zo lang bleef vloeien.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Zou echt even de verloskundige bellen en niet de HA.. Die kan niks doen..

De Vk maakt waarschijnlijk Gelijk een echo zodat je meteen weet of het goed zit!

Is de test echt vet positief? Of iig positiever als de vorige?

10. irasy

irasy Lid

13 jun 2011
    11
    0
    0
    Test is echt overduidelijk positief!!!!
    Okay dat is dan wel slim om te doen.
    Bedankt

11. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Heel veel sterkte. Ik hoop dat je zwanger bent en blijft. Duimen draaien hier.

Deel Deze Pagina