het is een lastige, of je er niet elke dag heen zou mogen gaan om te klagen. je hebt er veel last van dus je klacht is terrecht. of ze je na 3 weken nog serieus nemen is vrees ik een ander verhaal. kun je niet op een rustig moment met buurman of buurvrouw zelf afspraken maken hierover?die bouwvakkers doen immers ook maar waar ze voor betaald worden, die krijgen hun orders uiteindelijk van iemand anders. vooral als het nog lang gaat duren is het wel fijn dat je afspraken kunt maken. kun je anders om even op verhaal te komen niet een weekje bij je moeder of een vriendin intrekken om wat bij te slapen en tot rust te komen?
sja...ik heb die afspraken naar mijn weten al gemaakt met de aannemer. De buren zelf zeggen dat we het met de aannemer moeten overleggen dus dat heb ik gedaan, maar de aannemer lult maar raak af en toe, zei bijv dat ze dit weekend alleen zouden stucen maar nee dat is niet zo, en hij zei gisteren dat ze tot 19.00 zouden werken maar nee, ze werkten door tot 20.00, heb er 2 keer heen moeten gaan en gezegd dat ik afspraak had met aannemer, toen zei die bouwvakker: ja maar nu ben ik er en deze kamer moet af. Ik schiet er dus geen....mee op met mn best doen om vaste afspraken te maken. Gaat niet lukken. Een weekje bij mn moeder: helaas mijn familie woont in Friesland en ik zit in Haarlem, werk in Amsterdam. Een week vrij vragen zit er voorlopig niet in denk ik.