... Ik ben sinds dit weekend megaverkouden, en nu sinds gisteren ook een voorhoofdsholteonsteking erbij ben ik bang.... ... Ik kon echt niet slapen zondag dus heb nadat ik mijn zoon had gevoed in 1 neussgat een druppel otrivin gedaan zodat ik weer kan ademen. Hij slaapt dan tot de ochtend dus ik dacht dat dat wel kon.... Maargoed... helaas is het alleen maar erger geworden... en nu blijkt dat die otrivin die ik nu 4x heb gebruikt voor het slapen gaan een jaar over de datum is.... hoop dat dat geen kwaad kan.
Volgens mij kan dat niet veel kwaad hoor. Was het wel een nieuw flesje? Want geopend mag je het na een maand niet meer gebruiken.
ik denk dat je blauw wordt en een derde neus krijgt nee hoor, kan geen kwaad. de werking is alleen minder/weg
Zoals boven beroken zal de werking minder zijn. Kleine tip graag niet zo veel puntjes .... na iedere zin. 1 volstaat om einde van je zin aan te duiden.
Na 1 maand weg gooien doe ik nooit, gebruik het gewoon tot het op is en dat kan heel lang duren. Mijn neus is nog steeds niet blauw en ik het ook geen derde gekregen
Je kunt er dan alleen juist wel weer ziek van worden. De tip van de neusspray verzamelt bacteriën uit je neus, dus dat is na een tijdje echt slecht. Ik gebruik ze eigenlijk nooit langer dan een week.