Wat mij opvalt is dat je zo ontzettend koel, emotieloos erover schrijft, rapporteert zou ik het eerder willen noemen.
Als ik m zie of aan de telefoon heb, ben ik razend en verdrietig. Als ik m niet zie, gaat t redelijk. Ik was gewend om heel veel alleen te doen. Dat is t denk ik..? Ik krijg er kokhalsneigingen van als ik denk aan de goeie dingen, die we straks niet meer hebben, niet meer samen kunnen delen, onze kinderen niet meer kunnen geven. Maar er was ook zoveel mis.. Al heb ik me altijd voorgehouden dat geen enkele relatie perfect is.
eerlijk : wat denkt die wel niet vind het juist heel goed dat je dit hebt hebt gedaan, duidelijk een reactie van hem ik denk alleen maar aan mezelf en niet aan jou gevoelens ik hoop dat er snel een resultaat komt dat de knoop wordt door gehakt en klaar , verder met elkaar en compleet alle contact verbreken en of voor haar kiezen en lina direct zijn koffer inpakken en uit huis gooien dan weet jij te minsten waar je aan toe bent ,,hij laat je bungelen tussen vrees en hoop en dat is geen doen
Wat erg dit zeg... Bah! Wat een slappe zak. Dit klinkt als een man die het vaak voorspelbare en verantwoordelijke leven in een gezin even zat is. Zou mij ook niets verbazen als hij met hangende pootjes terug komt. Ik ben echt voor vechten en niet maar een paar weken of maandjes. Maar dat moet wel samen. Je kunt moeilijk op hem gaan wachten tot hij een keertje weet wat hij wil. Als hij twijfelt dan moet zijn familie toch het voordeel van de twijfel krijgen?? Veel sterkte en hopelijk krijg je snel rust. Als hij geen keuzes maakt, dan maar jij toch?
Ik denk dat TS volop in de verhuizing en alles zit, het is vakantie, denk dat we in de loop van de week wel wat van dr horen als ze alles op orde heeft? (tenminste ik hoop dat dit het is!)
Goed van je dat je hem een ultimatum hebt gesteld. Maar ik zou zeker even een aantal weken weg gaan met de kinderen. Hij weet pas wat hij mist als jullie weg zijn! Of hij gaat zelf even een paar weken weg.... Heel veel sterkte
Bedankt Het gaat best goed met me.. Ik mis hem eigenlijk niet. En eerlijk gezegd heb ik nu ook wel het gevoel dat het voor onze relatie de beste weg is.. Voor de kinderen niet, vooral niet gezien het tijdstip. En hij twijfelt volgens mij ook echt niet (meer). Als we met elkaar praten over dingen die geregeld moeten worden, dan zijn we beiden wel snel geïrriteerd.. Maar ik denk dat we er wel uit gaan komen uiteindelijk. We zitten redelijk op een lijn. Met de kinderen gaat het aardig. Ze doen gewoon hun ding, af en toe komen er vragen. Laatst zei de jongste dat hij wilde dat papa weer verliefd is op mama.. Ze missen hem wel en zien uit naar de papadag. Slapen gaat al iets beter. Ik doe ze wat later op bed gezien de vakantie en ze slapen vaak langer uit. Ik heb er wel een beetje schrik voor hoe het zal gaan na de verhuizing. Nu is het veel afscheid nemen en dat is best lastig af en toe. Hopelijk maken ze snel nieuwe vriendjes.. Uiteindelijk komt dat vast wel goed, maar de eerste periode zal best moeilijk zijn. Vooral mijn dochter gaat haar beste vriendin wel erg missen denk ik
Wat doe je het goed! Het zou even moeilijk zijn voor de kinderen, maar kinderen zijn flexibel en wennen snel aan nieuwe situaties.
Als ze nog klein zijn dan passen ze zich wel snel aan, maak je daar maar niet druk om enne beste vriendinnen blijven beste vriendinnen wees daar maar niet bang voor, je zult zien dat zij zich sneller hebben aangepast dan dat jij uitgepakt en alles geregeld hebt Wees ook eerlijk tegen de kids en zorg dat je geen kwaad spreekt over je ex waar hun bij zijn (wat een kl**tz*k bijvoorbeeld naja vul zelf maar even in) ze onthouden dat en op een gegeven moment keert zich dat tegen je. Maar voor de rest wees open en eerlijk en als ze vragen hebben, beantwoord ze zo open en eerlijk mogelijk Sterkte enne blijf met beide voeten op de grond staan met alles regelen
Wat fijn om te horen dat het al zoveel beter met je gaat! Ik heb super veel respect voor je om hoe je hiermee omgaat! Hoop dat je je snel weer wat gelukkiger voelt!
ik blij om te lezen dat de stap is gemaakt en dat jullie beide verder kunnen , wel apart van elkaar maar zo wel gelukkiger kunnen zijn. al zal het voor de kinderen enorm wennen worden en zich moeten aan passen aan het nieuwe leven respect je doet het uitermate goed xx