Vanaf dag 1 zwangerschap heel duizelig??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lon85, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon85

Lon85 Nieuw lid

22 apr 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit met het volgende. Ongeveer 2,5 weken geleden begon bij mij erge duizeligheid. Niet zozeer dat ik het gevoel heb dat ik omval, maar ik kan bijvoorbeeld mensen niet recht in het gezicht aankijken, mn zicht draait. Zolang ik me rustig hou gaat het redelijk maar onderneem ik dingen of ben ik aan het werk, dan kan ik me totaal niet concentreren en ben ik ontzettend duizelig.

Ik ben naar de huisarts gegaan. Die heeft me doorverwezen naar de neuroloog. Ct-scan was in orde. Bloed was in orde. Bloeddruk was in orde.

Nu blijk ik dus zwanger te zijn. Denken jullie dat dit een symptoom van zwangerschap is of misschien toch niet? Het lijkt me zo ontzettend snel. En zo ja, wat zou het kunnen zijn aangezien mijn bloed getest is?

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik liep bij mijn zwangerschap met constante duizeligheid dus ja het kan zeker! al had ik een te lage bloeddruk dat wel.

3. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kan, ik zou even je bloeddruk laten controleren!

4. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook heel duizelig. Later kwam ik erachter dat ik zwanger was, dus dat verklaarde een hoop. Vooral met opstaan uit bed.
    Mijn bloeddruk was prima, en het ging na paar weken weer over.
    Wel even je bloeddruk laten meten hoor!

5. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    voor dat de test zwanger aangeeft weet ik t al, omdat bij mij begint met duizeligheid!! en dat gaat nu nog steeds vrolijk verder:) dus Ja!!

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik was bij mijn 1e zwangerschap ook erg duizelig bleek een te lage bloeddruk te hebben en ijzer te kort nu ben ik zwanger van de 2e en heb er weer last van helaas. Zou ik de even je bloeddruk laten testen.

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je bepaalde momenten hebt dat het erger wordt; span dan zoveel mogelijk spieren in je lijf aan. daar stijgt je bloeddruk iets door zodat je niet flauwvalt. helaas is er weinig te doen aan een chronische lage bloeddruk. Heb ik ook (86 over 50) maar ik heb er geen last van :)

8. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Misschien een te laag ijzer? Is er al bloed geprikt?

Deel Deze Pagina