geen hartslag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door suus1983, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    Ik ben vandaag voor controle geweest bij de vk. Ze konden echter geen hartje horen met de doptone. Ben daar best van geschrokken omdat ik vorige week een goede echo heb gehad.

Ze hebben verder niks gezegd over wat het kan zijn. Leek of ze erge haast had. Moet ik me nu zorgen gaan maken?

Ben nu precies 12 week zwanger en had 11 week 5 dagen echo.

groetjes suus

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi suus,

als ik je verhaal lees lijkt het erop dat ze te kort heeft geluisterd. Het kan namelijk best wel eens zoeken zijn voor je het hartje hoort. Het feit dat je nog een goede echo hebt gehad bij 11+5 is veelbelovend. Wat is er afgesproken? Mag je binnenkort terugkomen om nog eens te luisteren?
    Als dat niet is afgesproken zou ik de verloskundige bellen (desnoods op de diensttelefoon) en vragen of je heel snel nog eens mag proberen, anders blijf je in onzekerkeid.
    Het is niet netjes dat ze haast had en er niks over gezegd heeft.

Mirjam

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    Dag Mirjam,

Bedankt voor je reactie. Ik heb vanochtend de andere vk van de praktijk aan de lijn gehad en alles uitgelegd. Ze vond het erg vervelend voor me dat het zo was gegaaan en heeft toen voor vanochtend nog een echo voor me geregeld. Kon gewoon binnenlopen. Echt super van haar. En het goede nieuws: de echo was helemaal goed. Ons kleintje was precies groot genoeg voor de termijn en we hebben het hartje horen kloppen.

Ze vond het vervelend dat ik anders nog 4 weken in onzekerheid moest wachten..Dat was namelijk het idee van de andere vk.

groetjes en echt super dat jullie naast jullie werk nog tijd vinden om hier vragen te beantwoorden!

groetjes suus

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Suus,

fijn dat je meteen mocht komen en dat het allemaal in orde was!

Mirjam

Deel Deze Pagina