haha is er geen knop waarmee ik iedereen een pb kan sturen hihi op het forum gaat helaas niet ivm meelezers anders wat het makkelijker
echt onwijs leuk gefeliciteerd en hopen dat het tot december blijft zitten nogmaals probeer ervan te genieten he liefs debby
hoi meiden morgen weer naar de gyn toe.. eigenlijk overbodig nu hihi na zaterdag maar goed, weer even kijken naar de beeb volgende week dinsdag de 20 weken echo.. en dan gaat er weer een aantal weken overheen voor de volgende controle zal wel wennen zijn nu in de maand juli hebben we ons beebje 4 keer mogen bewonderen maar goed ik mag niet klagen er zijn vrouwen die maar 2 echo's krijgen in een zwangerschap..
Meis ik ben zo superblij voor jullie! Toen ik je sms las zat ik helemaal te stuiteren op de stoel. Enne van wie zou de kleine dat eigenwijze nou hebben. Veel liefs uit Zeeland.
Hey meis ff je topic opgezocht en gelukkig gevonden Fijn dat jullie een leuke echo hebben gehad! En nu volgende week dinsdag weer beebje bewonderen, veel plezier!
senninha: haha tja ik weet echt niet van wie de beeb dat heeft hoor beehappy: morgen mogen we weer naar de gyn maar goed dat is maar even kijken, en dan volgende week idd weer wat langer hopelijk is alles goed en gezond. hoe gaat het met jou meid? knufff van mij
he caruli kan je me ook een pbke sturen met het geslacht aub, ben zo kerjeus.... Ook ons sterre zat in kleermakerszit en liet zich niet al teveel bewonderen, was voor 3d echo moeilijk, we hebben 3x terug gemogen voor dezelfde prijs. Blij te zien dat het goed met jullie gaat.
zico: heb je geen pb gestuurd naar mij dan? ik weet nu ook niet meer op wie ik gereageerd heb enzo hihi
Met mij gaat het wel, maar het blijft moeilijk. Nog 2 weken en dan gaan we op vakantie, ik hoop dat ik daar wat rust kan vinden. Liefs beehappy
goedemorgen meiden hier gaat het redelijk het is nu zo dubbel nog 2 weken en dan is het weer de dag van Tygo* en ondertussen ben ik superblij met deze zwangerschap... voel me af en toe zo schuldig.. ik hoop echt dat dit kindje wel lang genoeg blijft zitten... ik wou dat ik al bevallen was, dan is de onzekerheid over enzo maar goed nog even een paar maanden volhouden dan maar he
mijn vriendin heeft hier in tygo zijn topic een heel mooi gedichtje geplaatst... vind hem zo mooi en super lief van haar dat ik hem even ook hier wil laten zien Vanaf zijn wolkje kijkt hij op je neer en schut hij jouw buikje heen en weer Een zusje of broertje komt er aan die geboren zal worden en zal weten van zijn bestaan Vanaf zijn wolkje waakt hij nu al over beide en houdt hij ze altijd aan zijn zijde
goedemorgen we zijn gisteren op jacht geweest voor een kamer voor casey en tapijt enzo kamertje is gevonden nu alleen nog bestellen tapijt is ook al uitgezocht, komen ze zo even kijken wat voor ondergrond we hebben. we hebben gisteren geboortekaart boeken gehaald bij de drukker en we hebben al een kaartje gevonden en ook zijn we al uit de naam hihi dus eigenlijk zijn we er helemaal klaar voor nu nog een paar maanden wachten tot de beeb komt