carulli wat fijn dat het zo voorspoedig gaat. vervelend blijft de onzekerheid maar hopelijk kan je toch een beetje genieten ik lees hier regelmatig mee xxxxxxxxxxxxxxxxxx
goedemorgen we wilden vandaag naar de kermis gaan, maar krijg mijn pa niet te pakken hadden afgesproken hem ook mee te nemen vind het zo lullig om dan alleen te gaan zonder hem fijn hoor die mobiele telefoons als je ze niet meeneemt
helaas heb ik mijn vader niet meer te pakken gekregen hij heeft ook de hele dag niet terug gebeld.... hopelijk is er niks aan de hand ga hem morgen weer proberen te bellen.. we zijn uiteindelijk gistermiddag zelf maar naar de kermis geweest casey is weer flink verwend.
Nou wel fijn dat jullie wel zijn geweest,en dat jullie dochter goed verwend is heb je,je vader al te pakken gekregen??
heb net mijn vader aan de foon gehad meneer had zijn foon boven liggen, had wel gezien dat ik gebeld had, maar niet teruggebeld grrr sommige mensen hihi maar goed alles is nog goed met hem gelukkig morgen gaat de echo gewoon door gelukkig, mijn arts is weer beter vandaag lekker genieten van het mooie weer kleine zit in het zwembad, alleen straks nog even wat poetsen en de was doen en dan wachten tot morgenmiddag..
Hey Caruli, veel succes bij de echo morgen. Ik vond hem zelf heen spannend maar kon er toch ook wel van genieten. Ik lees al een tijdje mee in dit topic, vind het geweldig om te lezen hoe het nu gaat. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Geniet ervan! Groetjes Fly
Ooooo nog 1 nachtje slapen en dan alweer de 20 weken echo! Veel kijkplezier alvast! Enne als ik je banner zo lees is het geen geheim meer wat het gaat worden?
haha ja bekend is het al he hihi ik werd gek van mezelf ik wist toch wel dat ik geen geheimen kon bewaren maar de naam blijft wel een verrassing hoor
Nou dat valt me wel tegen hoor dat je de naam hier niet neer gaat zetten hahahaha nee grapje het is ook moeilijk om het geheim te houden,
Wat leuk dat Casey en Tygo* een broertje krijgen! ...maaaaarrre, ik ben nu wel benieuwd naar de naam??? liefs beehappy