Hey Caruli, Het is nu al een prachtig mannetje En dat het een mannetje wordt, laat die ene echo wel heel duidelijk zien Kan me goed voorstellen dat de komende periode gewoon echt een lastige en heel spannende voor jullie is. Was er bij Tygo* met de 20 weken echo eignelijk al aanwijzingen voor zijn vroeg geboorte? En je wordt nu extra in de gaten gehouden, toch meid?? Ik ga in ieder geval de komende tijd met mijn duimpjes voor jullie draaien en positieve gedachten jullie kant op sturen. Dat dit mooie mannetje maar heerlijk nog vele weke bij je in je veilige buikje mag blijven zitten. Zijn broertje waakt vast over hem van boven en spreekt hem toe dat hij lekker warm moet blijven zitten daar! Liefs en knuf, Snoozie
Ziet er goed uit zeg! Kan me voorstel len dat je het supereng vindt nu het geboortetermijn van Tygo eraan zit te komen. Alvast een dikke knuf van mij.
ja nog een paar weken en dan is het zover... ben 1 dag vooruit gezet hihi dus heb maar mijn banner veranderd elke dag is er 1 meegenomen he hoezo erg hihi
hey meid, sorry van mijn late reactie...maar wow wat un mooie echo foto's! en fijn dat jullie mannetje nu wel goed lag... Veel sterkte alvast met de mijlpaal van Tygo! Dikke knufff
mooie foto's he hihi ben ook helemaal verliefd het begint nu echt pas door te dringen dat er nog een ventje bij komt.. ben alleen nog zo bang.. tis zo dubbel soms voel ik me weleens schuldig tegenover dit ventje... maar ben zo bang om hem weer te verliezen ik hoop echt dat hij lang genoeg blijft zitten, des noods ga ik overtijd maakt me ook niet uit!
Lieverd, ik snap je angst maar dit manneke blijft netjes zitten tot hij helemaal klaar is . Mijn gevoel is hartstikke goed hierover... Voor mijn gevoel komt hij rond de 38 weken....
Caruli super dat de echo er goed uit zag, een dag vooruit gezet snap dat je elke dag extra vooruit mooi meegenomen vind. De tijd blijft spannend voor jullie en gelukkig geniet je ook van dit mooie mannetje in je buik.
ik heb vannacht al gedroomd van ons manneke hihi de naam past precies bij hem ik hoop dat ik heel veel van die mooie dromen blijf dromen en op naar de 40 weken he
op naar de 40 weken probeer te genieten al zal dat zeker met de 26 weken in zicht moeilijk zijn lijkt me ik lees hier regelmatig en ben altijd blij om goed nieuws te lezen! xxxxxxxxxxxxxxxxx