Misschien lig je nu al weer te dromen van je ventje, maar wou nog ff komen zeggen dat ik het een mooie echofoto vind! Dat koppie, echt schattig. En iedere dag erbij is er weer 1 meegenomen!
ja weer een weekje verder 23 weken word al wat gisteren bij mijn vriendin geweest heb ik een heel kado mand gekregen helemaal vol echt helemaal gweldig al die jongens spullen hihi super lief van dr he nu nog hopen dat ons ventje lang genoeg blijft zitten en straks mooi kan showen met zijn kleertjes enzo
ja groot he hij blijft maar gestaag doorgroeien ik had gehoopt dat het nog wel zou stagneren, maar daar lijkt het nu niet op baarmoeder zit ook al een stuk boven mijn navel ze hebben gelijk gehad hoor, per keer gaat het sneller nou hier dus idd wel
Was zekers gezellie gisteren en ik ben blij dat je kadomand vol jongensdingentjes leuk vondt jippppie 23 weekjes behaald!!! op na de volgende week mooooie buikfoto weer maar in het echt was die nog veeeeeeeeeeel moooier om te zien liefsssssssssssssssssssssss
Wauw wat een mooie buik! En 23 weken alweer... Dat schiet goed op! Kun je er wel van genieten, ondanks dat het toch spannend is voor jullie?
Hoi Caruli.... Ik zie dat alles nog steeds goed gaat...gelukkig maar.... Toch denk ik wel eens aan je hoor...hoop zo dat je over 17 weken een heel mooi knulletje in je armen mag houden.... Ik denk dat jullie lieve Tygootje* er wel voor zorgt dat alles goed komt! Ik wens je heel veel sterkte de komende weken en het allerbeste!!!! groetjes christa
Wauw,wat fijn dat je zo verwend bent,iedere keer weer ontroerend om te lezen bij jou.Mooie buikfoto!; )
heeeeeey lieverd sms je vanavond eventjes!!! ga zo de weg op fijn weekend ennne al bijgekomen van het moooie kado hihihihi.... knuffffie
hey meid wow wat een mooie buik heb je! toen ik 22 weken was kreeg ik pas echt een buikje en jij bij 23 zie je het al super goed ... De tijd vliegt echt!
hoi meiden hier even een update vandaag weer bij de gyn geweest bloeddruk 100/50 gewicht 80 gram erbij urine goed beebje geweldig hihi groeid volgens de gyn goed. nog 2,5 weken en dan hebben we de 3d/4d pretecho ben benieuwd hoor of ie dan nog steeds er goed voor ligt