Hoi Je kent me niet, maar ik volg je verhaal al sinds Tygo*. Ik was er destijds zo van onder de indruk. Nu ik zelf weer een beetje op de been ben, volg je ik weer want ik vernam dat je weer een wondertje bij je draagt !! Gefeliciteerd !! Lieve groet van Chantal
Caruli super dat alles weer goed was op de laatste controle. Spannende weken breken er aan de mijlpaal komt eraan.
lieverd heb je een tijdje niet meer gevolgd maarw at super te horen dat je lekker aan het genieten bent! dikke knuf!
hoi meiden het zal even rustig rondom mij worden ben vanaf morgen een week naar centerparcs even er tussen uit. vind het wel eng hoor het begint toch al zwaar te worden snel last van mijn buik enzo... maar probeer het wel wat rustiger aan te doen deze beeb moet nog wel even een aantal weken zekerss blijven zitten. super bedankt voor de lieve berichtjes weer en tot volgende week zaterdag en anders maandag 7 september
Hee lieve meid, Ik lees iedere keer de updates die ik per mail krijg. Dus ondanks dat ik niet meer veel hier te vinden ben, lees ik toch nog iedere keer de goede berichten van je. Heel veel plezier op vakantie (al lees je dat niet meer voor je terugbent) En dan vol goede moed naar de 40 weken! Liefs van mij!
hoi meiden ik ben er weer het was heel leuk en gezellig veel gezwommen en genoten van het programma daar casey heeft dr eigen ook heel goed vermaakt. dinsdag mogen we weer op controle. de 1e mijlpaal is al in zicht en dan op naar de 2e mijlpaal 32 weken mijn buik groeit nog steeds elke dag er lijkt geen eind aan te komen zie foto album voor de foto van deze week. word al wel pittig hoor maar goed zolang ik nog alles kan en het met de kleine goed gaat vind ik het best. ik ben trouwens tot nu toe 3 kilo aankomen ben benieuwd hoe veel het uiteindelijk gaat worden. als je mijn buik ziet denk je dat er wel tig kilo bij zit he? de vk zei ooit bij de zwangerschap van casey, wacht maar bij de volgende gaat het steeds sneller groeien nou dat komt bij mij dus wel uit.
Hi Caruli, Wat fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben. en fijn dat het allemaal goed met jou en de kleine gaat. De eerste mijlpaal bijna in zicht...dat zal wel een raar gevoel zijn... Jeetje, pas 3 kilo aangekome, wat netjes! En inderdaad, als ik je buikfoto zie, dan denk je echt dat die buik alleen al meer dan 3 kilo weegt Succes deze week! Liefs Snoozie
Hee meid, wat fijn dat je zo'n leuke week hebt gehad zeg! En die buik groeit idd goed! Nog even en je bent die mijlpaal voorbij! Dit gaat goed komen, ik weet het zeker!
Lieverd, fijn dat jullie zo genoten hebben! Mooie buikfoto hoor! En zolang het met de kleine vent prima gaat. Spannend dinsdag weer een controle. We horen het wel weer.
JOEHOE NOG 100 DAGEN TE GAAN over 2 uurtjes weer een controle, ben benieuwd wat ze nu weer gaan zeggen ik laat het weten als ik terug ben
Succes! Nog bedankt voor je sms maar ben van het weekend te druk geweest om te antwoorden. Zaterdag Svens kinderfeestje, zondag de familie over de vloer en morgen uitdelen op school.
hey meiden ben weer terug. alles is goed gewicht: niks aangekomen bloeddruk: 118/72 kindje heel actief hij was zo hard aan het schoppen en doen dat ze steeds zijn hartje niet goed te pakken kreeg wel grappig om dan steeds je buik op en neer te zien gaan en nu op naar de volgende controle oh nee zaterdag de pretecho die is eerst nog