Fijn dat alles goed is met jou en de kleine man. Zaterdag de pretecho, daar zul je vast enorm naar uitkijken. Geniet maar lekker van hem zou ik zeggen. En dan begrijp je wel hoe ik het bedoel. Liefssssssssssssssssssss
hey hoi lekkere vakantie (welk park van center parcs as je geweest) gehad las ik en goede controle. toppie op naar de pretecho. weer ff lekker gluren en foto's laten maken. tot gauw weer liefs saskia
wij zijn in Port Zelande geweest was heel leuk voor de kleine en leuk zwembad veel activiteiten te doen
Port Zelande ben ik vorig jaar op vakantie geweest! Leuk is het daar ja. Nog een paar dagen en dan de pretecho weer! Wat gaat dat allemaal snel meid....
SUPER!!! Voor je het weet hebben jullie de 2e mijlpaal behaald en loop je overtijd hihi Liefs beehappy
Gefeliciteerd met het halen van de 1e mijlpaal en heel veel plezier zaterdag bij de pretecho. Fijn te lezen dat het allemaal goed met je gaat. x Linda
thanks meiden ik ben ook heel blij met deze mijlpaal ook al weet ik heel goed dat we er nog lang niet zijn! ik begin wel ongedurig te worden... het duurd voor mijn gevoel zo lang allemaal was het maar december. aan de ene kant geniet ik van het getrappel enzo maar aan de andere kant ben ik nog steeds heel bang voor wat er allemaal mis kan gaan kon ik dat gevoel maar eens uitschakelen
Gefeliciteerd met je eerste mijlpaal! Ik kan me indenken dat het onbezorgd zwanger zijn heel moeilijk voor je is, dus ik zal niet zeggen dat je 'gewoon' moet gaan genieten want zo gewoon is dat niet meer na wat je allemaal hebt meegemaakt. Maar ik hoop dat je toch wel momenten hebt dat je toch geniet naast alle zorgen.
Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal! En de tijd gaat sneller voorbij dan je in de gaten hebt hoor!