Dank je! Ik hoop dat ik de baan krijg. Is weer een stap in de juiste richting dan. Eerst als dat ik me weer beter in mijn vel ging zitten. Vervolgens dat ik weer aan het solliciteren ben geraakt.
Zie nu je foto's van zaterdag pas! Echt fijn dat je in ieder geval twee mooie foto's van zijn snoetje hebt nu! Ze zijn ook duidelijk dus das helemaal fijn! Lief hoor! Echt zo'n lief baby neusje heeft hij
hoi meiden ben ik weer even gisteren hebben we heel de zolder leeggehaald... pfff wat een gedoe maar goed, morgen beginnen ze met slopen en vanaf maandag met verbouwen zal blij zijn als het klaar is hopelijk is over 5 weken casey's kamer klaar en de babykamer zodat ik alvast alles kan gaan inrichten en doen en dan beginnen ze aan de buitenkant van het huis dus de komende 7 a 8 weken zit ik met werklui zo casey uit school halen, even de zolder speelgoed uitzoeken wat weg kan enzo en dan lekker koekjes bakken fijn weekend
Hé Caruli, 28 weken en 1 dag! Dat gaat super zo! Succes met de verbouwing, straks twee mooie kamers voor de kinderen dus?
ben ik weer vannacht weer slecht geslapen, moet er elk uur uit om te plassen pff opstaan gaat dan nog wel, maar ben halverwege de dag gebroken en dan komt casey thuis en wil aandacht.. tis zo moeilijk af en toe, vind het zo sneu als mama dan te moe is om iets te doen maar goed tandjes op elkaar en nog even volhouden tot 20:00u vanmiddag of vanavond komen ze ook alvast beginnen hier op zolder, hij is zaterdag wel al helemaal gesloopt dus dat hebben we alvast gehad ik heb al zin in vrijdag dan gaan hubbie en ik uiteten voor onze trouwdag wat gaat de tijd toch snel zeg als je achterom kijkt
Meis ik snap precies hoor wat je bedoelt. Je leeft echt van dag tot dag en je probeert Casey er zo weinig mogelijk van te laten merken. Dikke knuf voor jou. Gezellig dat jullie uit eten gaan voor jullie trouwdag. Hebben wij ook gedaan. Happy 13.000 berichten.
wij proberen elk jaar op of rond onze trouwdag saampjes uiteten te gaan dat gebeurd tegenwoordig ook nog maar zelden dus dat is dan echt onze avond en ja 13.000 berichten maar jou haal ik nooit meer in hoor
Lieve Caruli, wat een prachtige foto's van jullie kleine mannetje. Echt een lekker ventje. Super dat de zwangerschap zo goed gaat. Nog even volhouden meid. Dikke knuffel.
hey meiden bel ik net de drukkerij voor onze geb.kaartjes we zouden een proefdruk krijgen die had ik 3 weken geleden al aangevraagd maar dus nog steeds niet binnen dus zegt de meneer net van de drukkerij, oh sorrie mevrouw helemaal vergeten zit ik al de weken al op niks te wachten grrrrrr maar als het goed is krijg ik hem vandaag nog binnen via de mail ben benieuwd
krijg ik net al de proefdruk binnen staan er toch veel fouten in volgens mij heeft hij helemaal niet naar mijn opzet gekeken... ben benieuwd hoelang het nu duurd voordat we de gewijzigde proefdruk krijgen hopelijk niet weer 3 weken