hoi meiden hier nog even in dubio vorige week dinsdag de kaartjes besteld en nu zou de drukkerij de enveloppen binnen krijgen en ons dat laten weten zodat ik ze van te voren al kan gaan schrijven maar tot nu toe nog steeds niks gehoord is dat normaal dat het zo lang duurd? tis toch alweer 8 dagen geleden of ben ik nu gewoon zo'n ongeduldige muts?
ja vorige week dinsdag heb ik de kaartjes besteld en de drukker zou toen de enveloppen alvast bestellen. en die moeten dus blijkbaar nog binnenkomen maar goed ik vind 8 dagen al weer lang hihi de vorige keer zat ik 3 weken voor niks te wachten en was hij ons ook vergeten, dus wie zegt dat hij het nu gelijk besteld heeft
Zou gewoon bellen. Ik moet ook is gaan kijken. Vind eigenlijk niks leuk haha. Waarschijnlijk doen we zelf iets ontwerpen.
ik ga idd morgen bellen als ik dan nog niks heb gehoord. moon: gefeliciteerd met jullie zoon he leuk joh. JOEHOE de 30 weken zijn behaald, op naar de 40
Lekker aftellen meis! Haha dank je! Vinden het echt zo gaaf! Mar die glom helemaal Want eindelijk een feyenoord kamer ipv roze en prinsesjes Weten jullie het al wel of nog niet?
haha leuk he, roze is ook leuk maar ben blij dat ik er bijna vanaf ben heb 7 jaar roze gezien en nu word het een carskamer casey begint roze nu ook niet zo leuk meer te vinden
hoi meid, ik lees al de hele tijd mee hier, heb nog nooit iets geplaatst maar dat je nu al weer 30 weken zwanger bent joh! Het gaat helemaal de goed kant op. Jij bewijst dan wonderen bestaan! x Debby
de drukker heeft nog niet gereageerd op mijn mailtje.. fijn he als mensen hun mail bekijken hij heeft liever alles via de mail daarom bel ik ook niet graag maar anders straks toch maar even bellen als hij vandaag nog niet reageert
hey meiden ik weet niet waar ik last van heb hoor.. ik voel me heel ongedurig, kan nog niks doen zit volop met de verbouwing. wil graag wassen spulletjes kopen, kamertje inrichten enzo maar dat kan nog allemaal niet pfff word gek van mezelf wat moet ik nou zo lijkt de tijd eeuwig te duren... wow echt dat het al december was....
tik tak tik tak en de klokt tikt door haha gelukkig dit weekend weer wat dingen gepland en dan volgende week weer een week he..