nee helaas nog steeds geen bericht van de drukker als hij in de ochtend nog niks heeft gemaild, dan bel ik hem vanmiddag zelf even dan is het al bijna 2 weken geleden
hey meid, wat een gedoe met die drukker! alweer bijna 31wken...wat gaat het snel zeg nog 9 weekjes!...morgen weer naar de gyn! liefs
heb de drukker net gebeld en zoals verwacht was hij de enveloppen vergeten te bestellen :x:x ik word hier zo moe van hij schreef 30 sept ik ga ze gelijk bestellen we hebben keurig alles al betaald enzo en dan vergeet hij het weer nu krijg ik een telefoontje als hij erachter aan is gegaan denk je zelf netjes te zijn om gelijk alles te betalen terwijl dat eigenlijk pas hoeft bij het ophalen van het kaartje na de geboorte maar goed nu maar hopen dat ze snel binnenkomen ben benieuwd, ik denk dat ons manneke gedraaid is en nu weer goed ligt hoop van wel, we zullen het zien morgen
ja erg he nu heb ik hem om 11:45u gebeld hij zei ik ga er gelijk achteraan bellen en dan bel ik je zo terug en tot nu toe nog steeds niet das niet echt iemand die zich goed aan de afspraak houd ik vind dat echt kei irritant zulke mensen :x
spannend vandaag weer naar de gyn...wat un idioot! hopelijk kun je van hem op aan als je dalijk bevallen bent!
zo we zijn weer terug van de gyn heb een half uur aan de ctg mogen liggen en nu moet ik donderdag terugkomen voor een suikertest baal ervan dat het een paar uur duurd... maar maak me niet druk, denk niet dat ik zwangerschapssuiker heb er zijn wel meer meiden die een wat groter dan gemiddeld kind hebben en geen suiker hebben dus.. ik ben alleen maar blij als ons manneke goed groeid.. maar goed de komende tijd weer genoeg afspraken staan in het zh enzo
Vervelend, zo'n test , maar ze houden jou en je kindje in ieder geval heel goed in de gaten! Alvast veel succes/sterkte bij de suikertest.
Die test moest ik toen ook, je blijft op en neer rijden zo... Hoe laat moet je donderdag? Wij moeten namelijk donderdag op controle bij de ka met Luuk in het ez om 13.45
het is idd wel even terugkomen voor de test hubbie zet me smorgens om 8u af, omdat het nuchter moet gebeuren en ik vanaf morgen 21:00u niks meer mag drinken of eten wil ik wel gelijk smorgens er zijn en dan komt hij me 3 uur later weer ophalen dus neem de nintendo van dochterlief maar mee denk ik want zolang op een stoeltje zitten en niks mogen doen hou ik ook niet vol en zal blij zijn als het dan half 11 is en ik weer wat mag eten helaas zijn wij er dan niet meer om 13:45u maar heel veel succes bij de KA. en de groeiecho word gedaan op de dag dat we weer naar de gyn moeten, dus das dan wel fijn. hoeven we er niet speciaal voor terug te komen.
Balen dat je die suikertest moet ondergaan. maar je wordt iig heel goed in de gaten gehouden. Heel veel succes morgen! Hoe is het met de drukker en zijn enveloppen?
Hey Caruli, kom weer eens kijken hoe het met jou is. Nog maar 9 weekjes, waar blijft de tijd? Wat rot dat je een suikertest moet doen, maar hopelijk is de uitslag goed. Nog maar even tot je je kindje in je armen mag sluiten. Succes en sterkte met alles. Liefs Zora
thanks meiden ik heb de test achter de rug had wel berehonger hihi maar gelukkig zat er nog een vrouw voor de test en hebben we gezellig 2 uur zitten kletsen dus tja dan schiet de tijd gelukkig wel op he.. nu 27 oktober terug naar het zh voor een groeiecho en dan daarna naar de gyn voor de uitslag ben benieuwd. van de drukker heb ik nog niks gehoord de kaartjes en enveloppen zouden deze week binnenkomen dus hij heeft nog tot morgen de tijd he
Gelukkig dat er nog iemand was die dezelfde test onderging. Heb je tenminste aanspraak he. En idd, de drukker heeft tot morgen de tijd...