Ja Ja Eindelijk zijn de enveloppen binnen de drukker heeft net gebeld. maar helaas heeft hubbie nu geen tijd om ze te gaan halen zijn ze eindelijk binnen en dan krijg ik ze volgende week ergens pas.... de drukker is maar tot 1 uur vandaag open en hubbie heeft een vergadering op de zaak en kan dus echt niet weg maar goed die paar dagen wachten kunnen er ook nog wel bij he
Je hebt gelukkig nog even voor je bent uitgerekend. Maaaaaaar je weet dat ze iig binnen zijn (eindelijk).
gelukkig dat ze binnen zijn. Wel vervelend dat ze nog niet gehaald kunnen worden. Nou, nog meer redenen waarom de kleine nog wat langer moet blijven zitten he
Hey Caruli, Fijn dat de enveloppen bij de drukker binnen zijn, jammer dat je er nu toch nog ff op moet wachten. Kan me voorstellen dat je nu gewoon wilt beginnen met schrijven! Mooie buik nog steeds hoor, hij lijkt inderdaad wat te zakken he? En alweer ruim 31 weken! Geniet van deze week! Groet Snoozie
oh is ie aan het zakken? haha jullie zien dat beter dan ik ik zal de foto's eens naast elkaar leggen en kijken. zelf heb je het niet zo door he dat die buik doorgroeid daarom maak ik nu wel foto's dan zie ik het daaraan
hoi meiden ben weer op controle geweest bloeddruk: 133/71 gewicht: 0,2 kilo erbij kleintje: perfect is al aan het zakken zoals te zien op de foto's ze zei dat mijn buik gewoon snel vol lijkt omdat ik klein ben maar ze denkt niet dat de kleine echt te groot is ben benieuwd volgende week bij de groeiecho. kan mij niet snel genoeg gaan hihi
Ik word iedere keer zo blij van je goede berichten meid. En al weer bijna 32 weken! Wat gaat de tijd snel
of ik zwangerschapssuiker heb weet ik nog niet dat krijg ik volgende week te horen maar volgens de vk zal het wel meevallen jongens zijn gemiddeld toch al wat groter
senn: bloeddruk? hoezo? aquilegia: ik ben onder behandeling van de gyn, maar mag tussendoor voor extra controle naar de vk die zit hier in het dorp. en het is goed voor mijn gerustheid he dus vk is gewoon een extraatje.
JOEHOE weer een mijlpaal bereikt op naar de volgende de 37 weken hier last van indalen, bij het lopen lijkt het net of hij eruit komt.... loopt best lastig moet ik zeggen maar goed als hij lekker laag blijft zitten en ook goed blijft liggen dan maak ik tenminste nog een kans om spontaan en normaal te bevallen he hier zijn ze bezig met de babykamer schilderen, morgen nog een keer en dan is het klaar maandag komt dan de vloerbedekking, en de gordijnen konden we ook al halen. hopelijk kan ik dan volgende week beginnen met wasjes en spulletjes kopen enzo dan krijg ik misschien ook het gevoel dat er een beeb aan zit te komen heb nog geen babyblues... kan me echt nog niet voorstellen dat er over 7a8 weken een beebje komt. maar goed dat gevoel komt nog wel nu is het weer aftellen naar dinsdag, ben benieuwd wat ze dan weer gaan zeggen.