casey heeft een hele nieuwe kamer op zolder de hele zolder is verbouwd en is nu haar kamer en haar kamer is nu babykamer. ze vind het geweldig in haar nieuwe bed hihi morgen moeten we nog 2 commodekasten opzetten en een bureau en dan is haar kamer klaar. en dan kan ik me lekker gaan richten op de babykamer, krijg er nu echt wel zin in, misschien dat het dan goed doordringt dat er een beebje bijkomt
Wat leuk dat ze zo blij is met d'r nieuwe kamertje. En het lijkt me idd ook dat de babyblues wel komt als het kamertje van de baby af begint te raken!
Ben er heel erg laat mee ,maar van harte gefeliciteerdecht ongelooflijk mooi!Blijf dit topic nog even stiekem volgen
Mooi dat Casey haar kamer zo geweldig vindt! Kan me super goed voorstellen dat je er naar uitkijkt om aan de babykamer te gaan beginnen.
vandaag komen ze de vloerbedekking leggen van de babykamer ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden de gordijnen hebben we ook al, die zullen we ook deze week al gaan ophangen. en dan kan het wassen beginnen, en spullen inkopen ps ik moet nog een dekbedovertrekje hebben (kan ik dat bij hema halen? ik weet echt niet meer waar ik alle spullen moet halen spuugdoekjes, dekbedovertrek, aankleedkussenhoezen, enzo enzo hihi heb nog wel veel spullen van casey maar dat niet meer.
ah, met vloerbedekking en gordijntjes wordt het al een echt kamertje zeg! Er zijn vast op internet wel lijsten te vinden wat je nodig hebt om in huis te hebben als de kleine komt...
Ehh, een baby mag toch nooit onder een dekbedje? Verstikkingsgevaar enzo. Een slaapzakje krijgen ze toch meestal?
Caruli, heerlijk het inrichten van de babykamer en alweer bijna 33 weken. Voel je je goed verder? Bij ons mochten we geen dekbedje met hoes maar een dekentje met een lakentje.
Waaauw een tijdje niet geweest hier en ik zie dat je alweer 32 weken bent,hoe gaat het nu met je???? knuffel
Hey meis, nog bedankt voor je sms. Heb alleen de laatste 2 dagen gewerkt dus geen tijd gehad om terug te reageren. Met Karsten is het nog hetzelfde en ik denk niet dat dat verandert. Hoe is het gegaan vandaag? Ligt de kleine man een beetje op schema? Liefs van mij.
ja ik heb een dekentje maar moet er nog overtrekjes voor hebben de babykamer is af ik kan gaan wassen en inruimen JOEHOE de onderste helf van alle muren zit magnetisch schoolbordverf op dus kunnen ze straks krijten op de muren en magneetjes plakken de bovenste helft is avondgeel. cars gordijnen en een vloerbedekking als autospeelmat kennen jullie dat? ik zal van de week wel even foto's maken wel best druk maar ik vind het oh zo stoer voor een jongenskamer zo het verslag van bezoek gyn..
Klinkt heel leuk Caruli! Ben benieuwd naar de foto's En natuurlijk ook naar wat de gyn te vertellen heeft!
Klinkt gaaf! Wij zijn ook bijna klaar gelukkig. Ze hebben gisteren nl verteld dat de kans er in zit dat deze ook te vroeg gaat komen. M'n vruchtwater is weer veelste veel
hier even het verslag van de gyn bloeddruk 120/70 gewicht + 0.1 kg nu totaal aangekomen 4.5kg urine was ook goed beebje ook goed groeiecho gehad de beeb weegt nu 2061gr en is 42cm dus keurig op schema en geen reuze baby dus heb ook geen suiker, bloeduitslagen waren allemaal goed alleen ijzergehalte was op het randje. vanaf nu moet ik ook elke week naar de gyn ben benieuwd heb het idee dat hij wat van plan is straks bij 36/37weken waarom zou ik nu anders al elke week moeten komen? dus nu weer een druk afspraken lijstje hihi 3 nov controle gyn 4 nov controle vk ( laatste x want hoef niet 2x per week controle, dat vind ik te veel ) 9 nov kraamzorg 10 nov controle gyn 17 nov controle gyn kijk er nu alweer naar uit
Fijn dat alles goed is. Ben je nog maar 4,5 kg aangekomen?? Niet eens zoveel. Al bijna 33 weekjes, dat gaat de goede kant op! Super.
Kijk eens aan! Super dat alles goed is! Misschien wil hij je gewoon extra in de gaten houden vanwege de ervaringen die je met Tygo hebt gehad? Nog maar 4,5 kilo aangekomen dat doe je netjes hoor. En wat er niet aan zit hoeft er ook niet af.