nee idd wat er niet aan komt hoeft er ook niet af maar ik heb wel een buik van hier tot tokio snap er niks van , die blijft echt met de dag doorgroeien morgen weer een buikfoto zo ik ga even foto's maken van de babykamer er staan nog geen spulletjes in
er komt straks tussen de commode en het bedje in de hoek een badje te staan en bij het raam komt een stoel om snachts in te voeden enzo... en natuurlijk nog wat babyspulletjes enzo maar die moet ik verder nog kopen enzo ps in mijn fotoalbum komen de foto's van casey's kamer en een nieuwe buikfoto ben benieuwd wat jullie daarvan vinden
ze staan in een apart album. en een nieuwe buikfoto toegevoegd 1dagje te vroeg maar goed hihi was nu toch al bezig met de camera
Leuke foto's en aparte vloerbedekking. Scheelt iig weer een speelkleed aanschaffen om verkeertje te spelen. Dan ga ik nu even in je album neuzen.
ja we vonden het wel leuk en als we het over een aantal jaren beu zijn dan kunnen we altijd een ander stuk vloerbedekking neerleggen das het grote geld dan ook niet he net als die carsgordijnen die zullen over een paar jaar ook wel vervangen worden
Wat is Casey's kamer leuk geworden zeg! Ze is er vast heel blij mee. Maarits kamer begint ook ergens op te lijken we hopen 8 november het klaar te kunnen hebben. Ik vind de grote van je buik wel meevallen hoor voor 33 weken.
Dat blijf je toch houden, iedere leeftijdsfase krijgen ze een andere smaak. Maarit krijgt een muurschildering op haar muur zaterdag. Dat komt een forum dinnetje doen met haar man. Heb haar wel een beetje gestuurd dat ze iets uitkoos wat over 5 jaar ook nog kan voor de leeftijd. Niet dat als ze 8 is nog met Nijntje op de muur zit of dat je het opnieuw moet laten doen.
ja das waar dat lijkt me ook mooi een muurschildering laat je foto's zien? ben benieuwd casey vind haar kamer geweldig helemaal boven op zolder ze slaapt ook gelijk goed op zolder tot nu toe niet meer geslaapwandeld... en nu is het wachten op haar broertje he ik zal mijn buik en het getrappel wel missen, maar aan de andere kant zal ik superblij zijn als hij gezond en wel geboren is. ik begin nu echt wel bang te worden nu het einde naderd.......
mooi kamertje hoor! En wat wordt casey al een grote meid. En 4,5 kilo maar bijgekomen jeetje! Is was met 33 weken al 12 kilo aangekomen... goed hoor! Mooie buikfoto ook weer.
Tuurlijk maak ik een foto van hoe het geworden is. Maarit gaat dus ook naar zolder toe. Kan me goed voorstellen hoor dat je hem knijpt. Je bent toch pas gerust als hij gezond en wel op je buik ligt.
hoi meiden hier gaat het redelijk heb al 2 dagen ontiegelijk veel pijn in mijn buik... kan haast niet lopen, niesen, lachen enzo heb het gevoel dat mijn banden doorgescheurd zijn draag nu een steunband tijdens het lopen en dat werkt een beetje ben bekaf als ik heen en weer naar school loop. maar goed zal er wel bij horen he. hier ook een oproep voor de mexicaanse griepspuit gehad weet alleen nog niet of ik hem wel ga halen of niet bijwerkingen zijn nog niet bekend... ik zou hem anders op 10 nov en 1 dec moeten halen. morgen weer naar de gyn, kijken wat hij te zeggen heeft. ps babysite is weer bijgewerkt
ik zou dat idd wel navragen aan de gyn ja. Ik hoor van meer mensen dat ze twijfelen of ze de mex-griep-prik wel moeten halen. Maar dat hoor ik alleen van de zwangeren hoor. Ik heb ook een oproep gekregen ivm mijn astma. Ik ga hem wel halen.