Hey Caruli, Gefeliciteerd met de goede uitslag! Dat lijkt voor nu in ieder geval al weer een klein zorgje minder! Wat lief dat je kleine meid ook zo zorgzaam is in haar reactie op een nieuw brusje! Ook haar is dit oh zo gegunt! Spannend weer dinsdag, lekker even spieken naar de kleine! Groet Snoozie
Hey Caruli, Wat leuk dat je een "eigen" topic hebt. Ik was zo benieuwd hoe het nu met je ging. Een tijdje geleden hebben wij contact gehad via pb over een vroege echo, weet je het nog? Fijn dat je goed nieuws hebt gehad. Weer een extra geruststelling! Ik zal dit topic blijven volgen! Groetjes!!
Caruli leuk je eigen topic, ga je zeker in de gaten houden hier. Fijn dat het eerste goede nieuws al binnen is op naar de volgende echo en voor jullie de stap naar de 26 weken. Lief dat Casey het leuk vind maar toch ook wel spannend als ik het zo lees. Geniet van je zwangerschap en Tygo* zal vast goed waken over zijn broertje/zusje.
Wat fijn dat alles zo goed gaat! Elke keer dat ik op het forum ben kijk ik eventjes of er al een update is en gelukkig klik ik nog elke keer op vorige met een grote grijns op mijn gezicht. Meid het is je zo gegunt!
thanks meiden echt super hoe jullie met me meeleven. wij willen het geslacht wel weten, al denk ik dat mijn vermoeden uit gaat komen maar zal het niet hier neerzetten, weet niet of er familie meelezen. zal meiden via pb wel vertellen
goedemorgen meiden morgen is het eindelijk weer zover dan mogen we weer naar de gyn toe ben benieuwd hoe groot ons ukkie nu is
hey caruli leuk leuk je eigen topic! en wat fijn van de goede brief die jullie hebben gekregen...ik zal iedere dag meelezen!!!