chillin: wat zie ik ga je verhuizen? en dat helemaal naar tasmanië heel veel succes met de verhuizing meid
ik ben ook heel benieuwd naar de naar hoor Caruli Ben ook zo benieuwd wanneer je gaat bevallen. Enne proficiat met de 35 weken he! Begint nu echt snel richting de bevallingsdatum te gaan zeg!
thanks nu idd bijna aftellen zal blij zijn als het gaat beginnen ben er nu wel aan toe geestelijk en lichamelijk.. dubbel is dat zeg aan de ene kant weet ik dat ik mijn buik ga missen, vind het geweldig om hem te showen en het getrappel van de kleine erin en aan de andere kant zal ik blij zijn als hij geboren is, voor mijn gevoel is hij dan veilig... hoe gaat het nu met jou? ik zie een triest onderschrift bij je..
kan ik me voorstellen dat je je buik gaat missen. Maar nog 2 weekjes en dan is het veilig als ie komt he... Over mijn onderschrift stuur ik je wel ff een pb. Is te persoonlijk om hier te plaatsen.
hoi meiden casey is gisteren weer met de fotocamera bezig geweest wilde weer wat foto's van mijn buik maken nou hier is het resultaat niet naar mijn zebraprint kijken....
en natuurlijk de fotograve zelf wilde ook nog even op de foto net voordat ze naar bed moest... heel charmant in haar pyama
Je buik is flink gegroeid de afgelopen week! En ik begin nu ook wel heel nieuwsgierig te worden hoor.
o wat fijn dat je al zo ver bent ben de laatste weken zo druk geweest dat ik vergat hier te lezen nog even en dan heb je lekker een beebje geniet nog even van je buik en de trappeltjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxx