nog 33 dagen te gaan tis weer weekend we hebben nog geen plannen.. casey wil morgen kijken bij sinterklaas en smiddags op nickelodeon de sinterklaas film kijken toch weer leuk voor haar nog 2 maanden en dan word ze alweer 7 jaar wat gaat de tijd dan toch snel he ben echt heel benieuwd wanneer dit mannetje komt ik denk zelf zo rond 25/26nov en hubbie denkt zo rond sinterklaas tot nu toe is alles nog rustig in mijn buik dus...
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met je! Ben ook benieuwd wanneer hij komt. En wat voor naam hij krijgt!
ja ik ben ook benieuwd wat jullie van de naam vinden wij vinden het een goede combi bij casey en tygo..
je bent nog niet terug, maarre... Hoe was het bij de gyn? Gyn die nu ook bespreken hoe en wat met de bevalling? Of is dat de volgende week? Oh en... nog maar 30 daagjes
hier vanmorgen op controle geweest bij de gyn beeb volledig ingedaald, balletjes ook al ingedaald heb er een echo van gekregen. alleen meneer is te rustig, dus gelijk een ctg. zag er op zich wel goed uit, maar goed dat zul je net zien he, de hele week thuis heel stil en daar aan de ctg opeens wakker dan voel je je eigen ook een zeur maar goed de gyn kent me wel en gelooft ook echt dat ik niet zomaar iets zeg. dus moet nu een week een trappelkaart bij gaan houden. ben benieuwd. dinsdag weer op controle als er verder niks tussen komt oh ja en over de bevalling: ik wil een spontane bevalling proberen dus dat gaan we ook doen maar zodra er iets tegen zit, dan word het gelijk een ks dus als ontsluiting niet vorderd (moet binnen 8u bevallen zijn volgens gyn) of mocht er iets zijn met het litteken van mijn baarmoeder (houden ze blijkbaar goed in de gaten) enzo. dus ben benieuwd inleiden doen ze niet en mogen ze volgens gyn ook niet ivm ks van casey. hoop dat meneertje dan niet al te lang blijft zitten en dat ik overtijd ga.. maar goed we zullen het af moeten wachten. kan goed zijn dat de plannen in de komende weken nog veranderen he
nog 29 dagen te gaan nu ik spontaan wil bevallen ben ik echt benieuwd hoelang ik nog zwanger mag rondlopen zul je net zien dat ik nu overtijd ga daar heeft de gyn nog niks over gezegt maar goed zover vooruit kijken doen we toch nog niet.
Caruli bijna 36 weken, begint spannend te worden. Hoop dat jullie kleine man zich spontaan gaat aankondigen! geniet nog even! En hoop dat hij zich weer goed gaat laten voelen in je buik.
lot: gek he aan de ene kant wil ik nog wel weken genieten van het zwanger zijn gevoel enzo maar aan de andere kant mag hij van mij nu ook wel komen hoor ja meneertje mag wel wat actiever worden. moet de trappelkaart vanaf vandaag bijhouden van 09:00u tot 21:00u moet ik heb bijhouden heb hem tot nu toe 3keer gevoeld nog 7 te gaan na 21:00u mag je blijkbaar niet meer tellen.
redelijk de ene dag voel ik niks en ben ik kiplekker. en de andere dag zit mijn buik in de weg en heb ik last van steken enzo.. maar goed de laatste loodjes he ik ben echt heel nieuwsgierig naar ons mannetje ik hoop aan de ene kant dat hij niet te veel op tygo* lijkt... ik ben er klaar voor, de kamer is klaar, spulletjes zijn gereed en nu is het echt wachten , wachten, wachten zul je net zien dat ik nu ook nog overtijd ga ook. maar goed moet niet zeuren, ik wilde jaren al zwanger worden en nu het zover is moet ik maar netjes op mijn beurt wachten totdat de kleine wil komen
Ik hoop dat de kleine man zich spontaan gaat melden hoor. Hoe is het gister met de trappelkaart gegaan?
wow meid tijdje niet geweest en nu ineens al 36 weken wat vliegt de tijd...wordt spannend! hopelijk krijg je een heerlijke spontane bevalling en erna heerlijk genieten van je mannetje! ben ook echt benieuw hoe hij eruit zal zien en wat jullie voor naam hebben gekozen haha