zethu: jee spannend meid ik duim ook mee voor je! hier rommelt het al de hele morgen... veel vochtverlies, maar niet het idee dat het vruchtwater is hoor. zou het een voorbereiding zijn? pfff ik krijg nu wel de kriebels zou mannetje gelijk gaan krijgen met zijn 5 december? vandaag maar rustig aan doen en afwachten of er iets doorzet of niet..
ja erg spannend he hoe kom ik de dagen zo nog door? hihi erg he zo zit je jaren op een kind te wachten en nu....
Caruli heb je dan ook last van rommelende darmen? als dat zo is... vorige week had een meisje van een ander topic waar ik schrijf dat namelijk en de dag erna is te bevallen.
Hee Caruli, Ik dacht... es ff kijkuh hoe het met onze Car is Het rommelt een beetje lees is??? Spannund!!!! Dikke knuff van hier... Of ga je voor een leuk Sinterklaascadeautje ???
Mijn gevoel zegt nog steeds 5 December en ik lees dat het al een beetje rommelt. Ik denk dat de kleine zich aan het voorbereiden is. Spannend hoor! Ik kijk hier morgen even weer en sterkte! Liefs Flam
hihihi vorig jaar zat ik er ook zo bij om deze tijd! Uitgerekend 6 december... op 4 en 5 december begon het te rommelen (slijmverlies, gekke buik) en ben 7 december bevallen! Wie weet meid, is dit het begin! Misschien duurt het echt wel niet lang meer...of wel... je weet het niet!! Heel veel succes in iedergeval straks!!
nou meiden jullie maken me nog zenuwachtiger hihi pff waarom kan de tijd nu niet snel voorbij gaan.. wou dat we het weekend voorbij waren dan hadden we de feestdag gehad
Ik kwam hier weer eens even kijken en zie dat het al wat aan het rommelen is. Spannend hoor. Ik neem de komende dagen even wat extra kijkjes op je topic.
hier nog even een nieuwe buikfoto net gemaakt 1 met zwart shirt aan en de ander ook net gemaakt met een ander shirt wat een verschil zeg
schattige dochter heb je! maareh,, aan je buik te zien en dat het nu ook rommelt weet ik bijna zeker dat je deze week gaat bevallen denk zelfs dat het deze weekend gaat gebeuren wie weet heeft je mannetje zelfs gelijk! Ik had ook dat mijn buik steeds meer ging zakken op 1 dag en ja hoor dag erna bevallen. Spannend! Hoe gaat het nu zo rommelt er nog steeds vanalles?