he meid. idd mooi buikje en alweer bijna 15 weken.... gaat rap. en ook een mooi echo. hopen dat je bloed druk niet al te hoog gaat worden. en nog 24 daagjes tot je pret echo.... ben zoooooooo benieuwd. dikke kus es en mika
Hey Caruli, Wat super dat alles weer goed was met de kleine. En wat een prachtig buikje al! Kun je al lekker mee showen Ben ook erg benieuwd naar je pretecho! Groet Snoozie
haha odess het kan mij niet snel genoeg gaan ik heb even gekeken maar zie dat we in juli 4 x een echo krijgen.. pff dat word daarna afkicken als we dan weer om de 3 weken ofzo mogen komen hihi 9 juli gyn 18 juli pretecho 21 juli gyn 28 juli GUO wel een leuk vooruitzicht al zeg ik het zelf
Wow 4 keer, dit wordt wel de best gecheckte baby ooit Je hebt gewoon al een fotoalbum vol voordat 'hij' geboren is Ik vond het na de eerste 12 weken al veel sneller gaan en nu moet ik soms denken waar ik ook al weer gebleven was Ik hoop dat je er ondanks je ervaringen toch erg van kan genieten!
hihi das waar ben wel blij met alle echo's bij tygo kreeg ik er ook veel maar helaas weinig foto's dat vind ik nu achteraf gezien wel jammer, nu hij er niet meer is dus daarom nu zo blij dat ik deze keer al een paar keer foto's mee gekregen heb.. achteraf is de tijd altijd sneller gegaan als op het moment zelf he maar ik probeer ook wel te genieten maar wel wat gereserveerd maar hou jullie zeker op de hoogte
Zo, 4 keer in juli! Lekker vaak zeg. Kan je wel iedere keer genieten van het feit dat dit wondertje het zo goed doet. En ik vind het allemaal maar leuk om het bij jou allemaal te volgen en te zien
en alles goed! heel mooi! ben zo blij dat ik hier steeds goeie berichten lees. Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar Juli. Ik kom zeker weer fotootjes kijken Een hel fijne week gewenst Gr Flam
lees hier regelmatig mee en ben zo blij voor je dat het allemaal goed gaat. fijn dat je al gaat genieten en wat een berg echo's! geniet er nog van en ik blijf hier spieken! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
he caruli, je bent al 15 weken ver, geweldig. Blijf voor je duimen dat alles goed blijft gaan en genieten he
ja ja die buik lijkt elke dag groter te worden maar goed het is voor een goed doel he.. nog 10 dagen en dan hebben we weer een echo ik vind het toch elke keer weer spannend hoor.. kan niet wachten tot de beeb flink gaat schoppen nu voel ik de kleine wel af en toe, maar nog niet echt overtuigend zeg maar volgens de chinese kalender word het een jongen maar ik hou het bij een meid wat denken jullie? hihi duimen dat we over 3 weken goed beeld kunnen krijgen van de kleine en dat we het dan weten wat het is
volgens de chinese kalender zou mijn beste vriendin een meid gekregen hebben, maar ze heeft een jongen. Bij mijn moeder klopte de chinese kalender ook niet, anders zou ik een jongen moeten zijn, en mijn broertje een meid. Mijn halfzus zou geloof ik ook een jongen zijn volgens de kalender.
ik ben iig ook benieuwd meid. Ik vind het zo geweldig wat je nu meemaakt. Ik hoop dat ik zelf ook niet zo lang meer hoef te wachten op zo'n wonder.